۷
۳۴
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۱۴۳۶۲۷

اقدام تاسف برانگیز شاه میرزایی در حذف نام نعمت زاده

اقدام عجیب و تاسف برانگیز شاه میرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حذف نام "نعمت زاده" از ساختمان صنایع پتروشیمی.
اقدام تاسف برانگیز شاه میرزایی در حذف نام نعمت زاده
به گزارش "نفت ما"، اقدام عجیب و تاسف برانگیز شاه میرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حذف نام "نعمت زاده" از ساختمان صنایع پتروشیمی.
آقای شاه میرزایی؛ نام "نعمت زاده" بزرگ مرد صنعت پتروشیمی حذف شدنی نیست!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کدام بزرگ مرد؟!!!بزرگ مردی که صاحب چندین شرکت و تمام شرکت ها از رامپکو،فزیمکو،پادسازه،سازه خاور،و دهها شرکت که زیرمجموعه این شرکت ها هستند!!کدام بزرگ مرد؟۲۵ سال است در صنعت پتروشیمی خیلی از مدیران از نعمت زاده سر بودند.کدام بزرگ مرد؟
خیلی از پتروشیمی های معروف با بهترین تولیدات در زمان احمدی نژاد راه اندازی شد و دولت روحانی نام احمدی نژاد را برداشت.این درست بود ولی برداشتن نام بزرگ مد(البته از دیدگاه خودتان)اشتباه بوده؟
خب البته این نظر شماست.
و البته از عدم اطلاع کافی و وافی شما نسبت به صنعت و شناخت از شخصیت آقای مهندس نعمت زاده است.
البته حق هم دارید، چون بلند قد در صنعت پتروشیمی نداریم، کوتاه قدان بلند قد به چشم می آیند.
چیه؟ شاهمیرزایی اهل تبلیغ برای خودش نیست خوب پول نمیده؟
چه ربطی به پول داره ؟ مصاحبه تلوزیونیش رو خوبه حالا همه دیدند اصلا نمی دونه پتروشیمی چی هست ؟ فرق پتروشیمی خوراک مایع و گاز رو نمی دونه...
شاهمیرزایی نمیدونه؟قبل از این حرف بروید تحقیق کنید فارغ التحصیل چه رشته ایی هست و کدام دانشگاه؟بروید نگاه کنید نحوه استخدام شدنش از روز اول،بروید نگاه کنید سوابق مدیریتی نفتی شاهمیرزایی را،پا روی حق نگذارید لطفا..
..... مدیرعامل منفور قبلی هلدینگ خلیج فارس چگونه حکم مدیرعاملیش زده شد؟
کمالی
بهتر بود آقای شاهمیرزایی دستور می‌دادند ادبیات کاری و رانت‌خواری آقای نعمت زاده و مافیای دارویی دخترش را ذیل نام ایشان اضافه می‌کردند...
عدالتخواه
پس اگه اینطور بوده پسران پیامبران مقل نوح رو هم باید به پای پدر می نوشتند!! نعمت زاده انسان است و امکان خطا داره اما نمی شه این همه خدماتش در عسلویه که هر دلاری از پتروشیمی ها وارد کشور میشه مدیون نعمت زاده است! بماند که همین زنگنه ملعون مانع توسعه پتروشیمی بود
دقیقا.آفرین
عقده ای!
دقیقا درست گفتی... اون آقا اگه ادم درستی بود حال و روزش این نبود... شما رو هم خواهیم دید اقای شاهمیرزایی
فارغ از هرگونه نگرش سیاسی و حتی توجه به اخلاق آقای نعمت زاده،
بزرگترین رشد صنعت پتروشیمی ایران در زمان مدیریت ایشان اتفاق افتاد حتی بسیاری از طرح ها که چندین سال پس از مدیریت ایشان به بهربرداری رسید به واسطه قراردادهای منعقد شده و تامین اعتبار انجام شده در زمان او بود.
رفتار هر انسانی نگرش او را نشان می دهد قطعاً کسی که دغدغه او نام و یا تابلو بر سر یک سالن است انسان بسیار کوچکی است
البته به پشتوانه احمدی نزاد
بزرگ ندیدی فکر میکنی نعمت زاده بزرگ مرد هست؟
خوب کاری کرده که برداشته
از آقای شاهمیرزایی می خواهیم نام نعمت زاده را بگرداند ولی در عکض فسادهای او و یارانش هم نام ببرد.
اگریه کاره درست از دستش میومد انجامش داده ،اگربزگی به سرگرنه است میخوام نباش
اسلام میگه اگه لقمه ی حرام به بچت ندی ،راه رستگاری را خدوند براش رقم میزنه،البته حیف و میل کردن اموال بیت المال با دیدگاه سیاسی متفاوت می باشد.
الگوی بزرگ مقام معظم رهبری هستند که بخاطر حق حتی ازبستگانش هم سختی دیده!
احمد کارمند پتروشیمی
واقعا که شاهمیرزایی با این اقدام کودکانه و ابلهانه اش نشان داد که فردی عقده ای است و صلاحیت منصبی را که غصب کرده است ندارد.
عقده ای تر از مدیران زمان روحانی؟
هر انسانی در طول زندگیش خطایی رو انجام میده و اون اجتناب ناپذیره، داماد، دختر و ... امروزه طوری شده که فرزند و داماد به حرف های بزرگترها گوش نمیدهند، نعمت زاده هم ذاتا ادم خوبیه و تلاش کرده برای این کشور، هرچند انتقاداتی به درستی بر وی وارده اما زحماتش رو نباید نادیده گرفت
آقای شاهمیرزایی این حق را چه کسی به شما داده
از گذشته ات درس عبرت نگرفتی یا چیزی برای از دست دادن نداری
لطفا از مدیران فاسد و نامرد دفاع نکنید، بهترین عذاب برای آنها خودکشی است.
همه آدم ها خوبند، بعضی ها متعهد و پاک دامن، وبعضی ها نامرد و دزد و بی شرف!︎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این قبیل افراد برای رسیدن به خواسته هایشان باید انسان های شریف و درستکار را از سرراهشان بردارند وبه جای آنها ازخیل مافیا استاده بکنند که این خود جنایت جنگی محسوب میشه. اگر ما در این جامه با معیار پول آدم ها را نسنجیم انوقت جرائم متعدد آقای نعمت زاده چندین بار حکم اعدام درپی خواهد داشت.
آدم ذلیل و بدبخت مگه منو میشناسی؟
فقط کافی است که بازرسی کل کشور، مروری داشته باشه در صورت وضعیت های چندین ساله ی، شرکت های پتروپارت، رامپکو،شاخص و فریمکو، و شرکت های زیرمجموعه این چهارشرکت مافیائی بعد دولت به رغم دزدی بالای تریلیون میرسد که میتواند برای همه ی جوانان اشتغال زائی وبرای اجاره نشینان این مرزو بوم کاشانه باشد. یعنی آقای شاهمیرزائی چند برابر حساب میکردند و مدیران مافیائی هم بانمایش خودکارقرمز مثلا یک سوم آنرا خط میزدند تازه مبلغ پرداختی چندین برار کارکرد،سود دهی در بر میداشت. این بود عمل کرد مافیا!
تو چی می فهمی از پتروشیمی
حمید
کار خوب و بجایی کرده جناب شاه میرزایی, مثل کنه چسبیده بود به پتروشیمی.نعمت زاده تمام سنگ خانه اش هم با پول بیت المال است
بلد بودن یا نبودن اینجانب از پتروشیمی، منافع ازدست رفته شمارا جبران نمیکند (جلیز،ولیز) مافیای درکمین نشسته ی نفت!
ما انقدر بد دیدیم که وقتی یک نفر به وظایفش درست عمل میکنه بهش تقدس میدیم ! آقای نعمت زاده برای صنعت پتروشیمی زحمت کشیدن ولیکن به عنوان مدیر عامل پتروشیمی به وظیفه اش عمل کرده . البته اگر در انتها مثل مدیران کافر اروپایی که‌با دوچرخه میان با دوچرخه هم میرفتن نه با چندین شرکت خیلی بهتر بود ! از نظر شخصی من آقای شاهمیرزایی با سوابقی که عمدتا در سازمان بازرسی نفت بوده گزینه مناسبی برای مسندی که نفر فوق آگاه به موارد فنی و مدیریتی میخواد نبودن ولیکن از اونجایی که ایشون پرونده همه رو یجورایی زیر دست داشتن از من و شما بهتر میدونستن چه در پشت پرده بوده که دادن نام سالن و عوض کنن هرچند که امروزه روز گر حکم شود که مست گیرند بایستی هر در شهر هر آنکه هست گیرند …
نفتی
سلام
در ابتدا بگویم و اظهارات مهندس شاهمیرزایی نیز حمل بر تایید این نکته دارد
که شورای فرهنگی متشکل از چندین عضو این تصمیم را گرفتند.
و در نامه آقای نعمت زاده نیز اذعان داشته که سالها این دغدغه اذیتش مینموده که اسمش برخلاف خواسته اش بر این سالن بوده
پس در مجموع اینهمه جارو جنجال نداشت
نامه تمام
مسائل مهمتری در پیش است، لطف انقدر به دنبال حواشی نرویم
خدا لعنتش کنه