۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۱۴۴۶۵۳
مسعود اسفندیار خبر داد:

بهبود وضعیت معیشت کارگران نفت پاسارگاد

مسعود اسفندیار که برای بازدید از کارخانه قیرسازی نفت پاسارگاد در آبادان به این شهر سفر کرده‌ است ، امروز پس از بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه آبادان در جمع کارگران این کارخانه حاضر شد و در دیداری چهره به چهره به بررسی مسائل و دغدغه‌های کارکنان این واحد صنعتی پرداخت.
بهبود وضعیت معیشت کارگران نفت پاسارگاد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در این دیدار به کارکنان و کارگران کارخانه آبادان قول پیگیری دغدغه‌های آنان از جمله تعاونی مسکن و بهبود وضعیت معیشتی را داد و تاکید کرد طبقه‌بندی مشاغل در نفت پاسارگاد را با جدیت پیگیری خواهد کرد.
اسفندیار همچنین تصریح کرد: عزم ما در حل مسائل و دغدغه‌های کارگران در زمینه ایجاد امنیت شغلی و اشتغال به کار تخصصی از طریق ساماندهی و طبقه‌بندی مشاغل جدی خواهد بود.
وی موضوع آموزش را از اصلی‌ترین اولویت‌های مدیریت جدید عنوان کرد و افزود تلاش می‌کنیم زحمات و تلاش‌های همکاران عزیزمان در بخش تولید بیش از این دیده شود.
اسفندیار با بیان این نکته که ظرفیت‌ سازی در بخش تولید با تلاش همکاران فعال در این حوزه ایجاد شده‌است گفت: تلاش می‌کنیم با افزایش تولید و صادرات زحمات این عزیزان را با پیشرفت روزافزون نفت پاسارگاد در حوزه اشتغال و صنعت ارج نهیم.
دکتر مسعود اسفندیار افزایش تولید و صادرات، تحقیق و توسعه در بخش قیرهای پلیمری و پیگیری تکمیل پروژه مخازن ذخیره‌سازی آبادان و تکمیل این پروژه در شهریور ۱۴۰۱ را اصلی‌ترین مسائل در افق سال آینده نفت پاسارگاد دانست.
اسفندیار در پایان این دیدار ضمن گفتگو با تک تک کارگران  و پرسنل کارخانه قیرسازی آبادان و شنیدن دغدغه‌های آنان به کارکنان این واحد صنعتی قول پیگیری مسائل و بهبود شرایط داد.

تولید صادرات محور راهبرد اولویت دار در مجموعه نفت پاسارگاد است

مسعود اسفندیار در دیدار با مدیر عامل پالایشگاه نفت آبادان افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در تقویت حوزه اشتغال، محور اصلی سیاستگذاری راهبردی در خانواده نفت پاسارگاد تلاش برای تحقق اشتغال پایدار توام با کارآفرینی و استفاده توان داخلی است.
مدیرعامل نفت پاسارگاد بیان کرد: افق تولید در سال آینده مبتنی بر کار جهادی و بهره مندی از ظرفیتهای موجود خواهد بود تا بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب در سنگر تولید را جامه عمل بپوشانیم.
دکتر اسفندیار بیان کرد: واگذاری بخشی از زمینهای مجاور پالایشگاه به مجموعه نفت پاسارگاد در قالب طرح توسعه می تواند در تحقق اهداف و برنامه های تولید و اشتغال موثر باشد.
مدیر عامل پالایشگاه نفت آبادان نیز گفت: تلاش در راستای جهش تولید و مانع زدایی از مشکلات باید به عنوان یک راهبرد کلیدی مد نظر همه دلسوزان سنگر کار و تولید باشد.
دکتر محمد حکیم قیم ضمن تاکید بر تعامل مستمر با مجموعه نفت پاسارگاد بیان کرد: امیدواریم با افزایش سطح همکاری های فی مابین در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور مثمر ثمر باشیم.

بازدید مدیرعامل نفت پاسارگاد از پایانه صادراتی نفت پاسارگاد در بندر امام خمینی

نشست دکتر اسفندیار با معاون وزیر راه و شهرسازی مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور برگزار شد.
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد شامگاه یکشنبه دقایقی پس از بازگشت از سفر کاری آبادان و ماهشهر در  نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی حضور یافت.
دکتر اسفندیار در دیدار با  دکتر علیرضا جعفری مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید بر افزایش سطح همکاری های مشترک تاکید کرد.
در این نشست در خصوص مسایل مرتبط حوزه کاری ۲ طرف بحث و تبادل نظر شد.
همچنین در این دیدار برخی راهکارها به منظور افزایش تعاملات شرکت نفت پاسارگاد با شرکت عمران شهرهای جدید طرح موضوع شد.
منبع:ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


انشاالله