۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۴۴۶۹۸

پلی پروپیلن جم تنديس ويژه برترين‌هاي بازار سرمايه را دريافت كرد

شرکت پلی‌پروپیلن جم با كسب رتبه دوم در برترین‌های بازار سرمایه ایران موفق به دريافت لوح تقدير و تنديس ويژه شد. 
پلی پروپیلن جم تنديس ويژه برترين‌هاي بازار سرمايه را دريافت كرد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، مديرعامل شرکت پلی‌پروپیلن جم در حاشیه نشست تجلیل از برترین‌های بازار سرمایه ایران این موفقیت را مرهون همراهی سهامداران، هیات مدیره و تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان دانست، و گفت: این موفقیت مرهون تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزي  كاركنان شرکت پروپیلن جم آن هم در شرایط سخت بوده است. 
سید مصطفي فيض درخصوص  ارتقاء كيفي و كمي توليدات این شرکت در سال آتي گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده، تولید محصولات نوآورانه و متنوع خواهد بود. 
براساس اين گزارش، در بخش افزایش سودآوری، شرکت پلی‌پروپیلن جم (سهامی عام) با توجه به سودآوری مستمر سال‌های اخیر، دریافت گزارش حسابرس و بازرس قانونی مطلوب در ۵ سال گذشته و بدون قید شرط، پرداخت سود سهام عملکرد سال ۱۳۹۹ از طریق سجام و قبل از موعد مقرر قانونی به سهامداران و بالاترین حاشیه سود عملیاتی در میان شرکت‌های پذیرفته شده سازمان بورس و اوراق بهادار، رتبه دوم را به خود اختصاص داد، و موفق به دريافت لوح تقدير و تنديس ويژه شد.
گفتني است، مراسم تجلیل از شرکت‌های برتر سازمان بورس اوراق بهادار سال ۱۴۰۰ كه با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، با دو معیار افزایش سودآوری؛ در نظر گرفتن حاشیه سود عملیاتی - سود خالص- افزایش فروش و افشای پیش از موعد اطلاعات؛ شفافیت و ارائه گزارش شفاف برگزار شد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی