۲
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
کد مطلب : ۱۴۵۰۱۵

حریق در پتروشیمی ماهشهر مهار شد

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه حادثه آتش سوزی در شرکت کاوشگران ماهشهر ۲ مصدوم بجا گذاشت گفت: حریق در این شرکت که در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار دارد، هم‌اکنون مهار شده است.
حریق در پتروشیمی ماهشهر مهار شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، محسن ادیبی اظهار داشت: در کمتر از یک‌ساعت و با محوریت فرماندهی حادثه و با تلاش تیم آتش نشانی و اطفا حریق سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، آتش سوزی تاسیسات شرکت کاوشگران ماهشهر مهار شد.
وی افزود: در عملیات اطفای حریق، تیم‌های امدادی سایر شرکت‌های مستقر در منطقه مشارکت کردند.
ادیبی با اشاره به اینکه در جریان این حادثه که در سطح یک رخ داد، ۲ نفر از نیروهای واحدبهره‌برداری شرکت کاوشگران ماهشهر دچار سوختگی شدند گفت: یکی از این مصدومان به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان "حاجیه نرگس معرفی ماهشهر" اعزام شد.
سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکیدکرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی در دست بررسی است.
شرکت پترو پالایش کاوشگران ماهشهر در زمینه‌ بازیافت پی ای جی و تبدیل آن به محصول منو اتیلن گلایکول در صنایع پایین‌دستی الفین است که کاربری محصول آن در صنایع رنگ‌سازی، حلال و ... است و در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی فعالیت دارد.
منبع:ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی