۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۴۵۰۳۷

مصدوم آتش‌سوزی در پتروشیمی ماهشهر درگذشت

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی شامگاه پنجشنبه ۱۱ فروردین جاری در شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر، شنبه شب جان خود را از دست داد.
مصدوم آتش‌سوزی در پتروشیمی ماهشهر درگذشت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، محسن ادیبی روز یکشنبه بیان کرد: "محمود قنواتی" از کارکنان شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر، در جریان آتش سوزی این واحد صنعتی مصدوم و دچار سوختگی بالا شده بود.
وی ادامه‌داد: با وجود تلاش مستمر تیم پزشکی، وی شامگاه شنبه در بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز جان خود را از دست داد.
سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با ابراز همدردی با مجموعه شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر و خانواده این کارمند گفت: بررسی‌ صورت گرفته نشان می‌دهد که دلیل بروز این حادثه نشت بخار بنزین پیرولیز و تراکم ابر انفجاری بوده است.
ادیبی افزود:وضعیت جسمانی دیگر مصدوم این حادثه هم‌اکنون در شرایط پایداری قرار دارد.
بر اساس این گزارش، در زمان حادثه یک تانکر در حال تخلیه مواد و یک تانکر دیگر در حال بارگیری بوده که بلافاصله از محل "لودینگ" شرکت جدا شده و به خارج از محوطه آتش هدایت شدند.
شرکت پترو پالایش کاوشگران ماهشهر با کاربری تصفیه DPG (بنزین پیرولیز) در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر قرار دارد. این شرکت در زمینه‌ بازیافت پی ای جی و تبدیل آن به محصول منو اتیلن گلایکول در صنایع پایین‌دستی الفین، که کاربری محصول آن در صنایع رنگ‌سازی، حلال و ... است در حال فعالیت دارد.
آتش سوزی در این واحد صنعتی، یک حادثه فرآیندی بوده و هیچ گونه تهدید بیرونی در بروز آن تاثیر گذار نبوده است.
منبع:ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بابا حمید رستمی و دیگر مدیران پتروشیمی زمان ج.ر باید تغییر کنند تا فکر نو و تازه بیاد علی عسکری چرا تعلل میکنه؟نکنه دست اون نیست!!