۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۴۵۰۶۹

ترمز صعود بورس کشیده شد

در حالیکه شاخص کل بورس در روزهای گذشته صعودهای چشمگیری را پشت سر گذاشت در روند معاملات امروز از شدت این صعود کاسته شد، بطوریکه در ساعات ابتدایی معاملات توانست تا یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد افزایش یابد اما در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۶۸ هزار واحد متوقف شد.
ترمز صعود بورس کشیده شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، شاخص کل بورس امروز با ۶۸۶۸ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۴۶۸ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۵۶۳ واحد صعود در رقم ۳۷۳ هزار و ۲۶۷ واحد ایستاد. در این بازار ۷۴۴ هزار معامله به ارزش ۷۵ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال انجام شد. فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ۵۶ واحد افزایش یافت و در رقم ۱۹ هزار و ۶۹۰ واحد ایستاد. در این بازار ۳۱۶ هزار معامله به ارزش ۱۸۴۹ میلیارد ریال انجام شد. سنگ آهن گوهرزمین، شرکت آهن و فولاد ارفع، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی