۳
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۴۵۱۹۶
دامادهای تمام نشدنی دولت رییسی؛

استخدام یکی دیگر از دامادها این بار در ایران خودرو!

پس از رسانه ای شدن استخدام و انتصاب داماد برخی مسئولان کشور در شرکتهای دولتی و شهرداری تهران در دولت رییسی، حال خبر می رسد که داماد یکی از مدیران شرکت ایران خودرو نیز به استخدام این شرکت درآمده است!
استخدام یکی دیگر از دامادها این بار در ایران خودرو!
اطلاعات رسیده به نفت ما نشان می دهد که رییس دفتر حوزه مدیریت ایران خودرو با استفاده از نفوذ خود، تازه دامادش را در اواخر سال قبل و با مدرک فوق دیپلم استخدام کرده است!
با توجه به نرخ ۹ درصدی بیکاری در کشور و بیکاری بسیاری از جوانان تحصیل کرده که از رانت و ارتباطات سیاسی بی بهره هستند، اینگونه استخدام های بی ضابطه نوعی سرخوردگی را در بین جوانان کشور ایجاد می کند که خود تداعی بی عدالتی در کشور است.
هیچ رسانه ای، هیچ گاه مخالف استخدام و به کارگیری افراد منتصب به مدیران نیست اما انتصاب بدون ضابطه و بدون شایستگی و بدون طی مراحل جذب، ظلم در حق خیل عظیم جوانان بیکار و شایسته کشور خواهد بود!
خاطرنشان می شود؛ مهدی خطیبی با شعار مبارزه با فساد به بزرگترین خودروسازی کشور آمد و امروز شاهد رانت و سو استفاده در حوزه نظارتی مدیرعامل ایران خودرو هستیم که بی شک اذهان عمومی را نسبت به شعارهای این چنینی دلزده و بی اعتماد می کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


متاسف
بساط رانت از مجموعه خودرو سازی که از جیب مردم خودرو بی کیفیت مونتاژ می کند بایستی بر چیده شود.
Mina. Dafashlou
صل علی محمد
برسد به دست رئیس دولت راستگویان
مجلس انقلابی و قوه ی محترم قضائیه
خودم
خدا ایشالا ازشون نگذره که ما دو تا تحصیل کرده نخبه تو خونه مون داریم ولی کار پیدا نمی کنن.
مجید طهان
من دیپلم وسربازی رفتم ۳۵۰سالمه هنوز هنوز بیکارم همه زرنگ بازییه سلامت باشند حتی حالا که فرزند دومم به دنیا اومده و۸روز تا تاریخ جوانی جمعیتعه ماشین تعلق نمیگیره
مجید
شاید برای جوانیه جمعیت حتما یکی از مجلسیها بچش اونو قط به دنیا اومده کی میدونه فقط خدا خدا خدا خدا حافظ