۱۵۶
۸
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۴۵۴۵۷
انتصاب مدیرعامل شستان از درون این مجموعه به سودآوری پایدار آن می انجامد

نجات شستان با انتصاب مدیری اصلح

«شستان» هم اینک تبدیل به یک ابربدهکار بانکی شده و از طرفی هم قیمت متانول در سطح جهانی کاهش پیدا کرده و افرایش قیمت خوراک در شرایط تحریم و مصوبه مالیات بر صادرات مواد خام و نیمه خام صنعتی، سودآوری شرکتهای پتروشیمی از جمله شستان را تهدید می کند.
نجات شستان با انتصاب مدیری اصلح
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، لذا وضعیت شستان و شرکتهای زیرمجموعه چندان مطلوب نیست و تنها شرکت سودآور آن آریاساسول بوده و سایر شرکتها مثل بوشهر و مرجان سوددهی لازم را ندارند و یا عمده شرکتها مثل مکران و بدر شرق به عنوان واحدهای زنجیره ارزش در حال ساخت می باشند.
بدیهی است سکاندار شستان بایستی فردی آشنا از دل مجموعه و دردکشیده باشد تا بتواند از میان تلاطم های فوق به سلامت عبور کند و سودآوری سرمایه بازنشستگان نیرهای مسلح را تضمین نماید.
یکی از شاخصهای مهم در انتخاب مدیرعامل شستان، تثبیت تولید، فروش و سودآوری پایدار در مجتمعهای فعال و تسریع در بهره برداری از مجتمعهای در حال ساخت و یا فازهای توسعه ای در موعد مقرر می باشد. بی شک فردی که سابقه حضور میدانی و فعالیت در شستان را دارد به پیچ و خم امور آگاه تر است تا فردی که مثلا بخواهد از بیرون شستان بر این شرکت گمارده شود، زیرا در صورت انتخاب فردی خارج از مجموعه شستان، سرمایه بازنشستگان نیروهای مسلح بر باد خواهد رفت.
امید می رود امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور مدیرعامل ساتا، فردی را از درون خانواده شستان که روحیه جهادی ، تعاملی و ریسک پذیری دارد به عنوان مدیرعامل جدید شستان منصوب کنند تا در جهت حفظ و افزایش سرمایه بازنشستگان نیروهای مسلح خدمت کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


sahar
ahsant be nafte ma
resaneye pishtaz
فقط م......
ع... م...
خوب م............. از دل اونجایت و تیم روحانی حذفش کردن
اصلح تر از م................ نیست و تنها کسی که یکسال پیش برای انجا برنامه داد
عمرا اگر این لینک پر بازدید ترین لینک نباشه
خود من برای ۳ هزار نفر فرستادم
واقعا اقای ................ برای ان سمت مناسب نیست چون همان اش است و همان کاسه
اول فامیلیشو نذاشتی نمیدونیم رای مثبت بدیم یا منفی 🤣