۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۱۴۵۷۸۳

آمادگی نفت و گاز پارسیان برای سرمایه گذاری در یکی از میدان های نفتی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان گفت: برای سرمایه گذاری و حضور در یکی از میدان های نفتی در مسیر افزایبش خوراک واحد های پتروشیمی آمادگی داریم.
آمادگی نفت و گاز پارسیان برای سرمایه گذاری در یکی از میدان های نفتی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، اسمعیل قنبری مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان امروز (سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه) در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل هلدینگ‌های پتروشیمی کشور با مدیران ارشد صنعت نفت که به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، اظهارکرد: با هدف تامین و افزایش خوراک آمادگی داریم تا در یکی از میدان های نفتی کشور سرمایه گذاری کنیم.
وی افزود: ارکان توسعه صنعت پتروشیمی بر 4 محور خوراک، فناوری،تامین مالی و بازار و فروش استوار است و با توجه به وجود زیر ساخت های مطلوب در کشور امکان توسعه این صنعت پیشرو وجود دارد.
قنبری با بیان این که شرکت های دانش بنیان می توانند درزمینه تامین فناوری های مورد نیاز صنعت نقش آفرین باشند گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است و صنعت پتروشیمی می تواند در سال جاری با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور در راه تحقق این شعار نقش آفرین باشند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان افزود: ایران دارای نخستین منابع هیدروکربوری جهان است و و حاضر هستیم که در بخش های مختلف در مسیر تامین خوراک بیش از گذشته همکاری داشته باشیم.
وی به نقش مهم و تاثیر گذار شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در تامین دانش فنی و کاتالیست های مورد نیاز صنعت پتروشیمی تاکید کرد و گفت: باید این شرکت و دیگر شرکت های دانش بنیان را تقویت کرد و زمینه را برای فعالیت های بیشتر آنها فراهم کرد.
قنبری ادامه داد: شرکت نفت و گاز پارسیان مذاکره و رایزنی های جامعی را با بانک های ملت، ملی و تجارت برای سبد تامین مالی طرح های توسعه ای خود انجام داده است و به دنبال رفع نیازهای مالی خود با استفاده از ظرفیت های نظام بانکی هستیم.
وی به ضرورت بازنگری در برخی مصوبه های ابلاغی وزارت صمت اشاره کرد و گفت: از وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی انتظار دلریم تا اقدام لازم برای حمایت از پتروشیمی ها را انجام دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی