۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۱۴۶۲۴۱

پایان موفقیت آمیز اورهال پتروشیمی فن آوران

تعمیرات اساسی واحد‌های اسید استیک و منوکسید کربن این شرکت در ساعت ۱۲:۰۹ بامداد یکشنبه پانزدهم خرداد با موفقیت به اتمام رسید و واحد‌های تولیدی در مدار تولید قرار ‌گرفتند.
پایان موفقیت آمیز اورهال پتروشیمی فن آوران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، علی خوان زاده مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی فن آوران در مورد اهم اهداف این اورهال به افزایش قابلیت اطمینان و کاهش توقفات، پایداری و افزایش تولید، بهینه سازی مصارف انرژی و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات اشاره کرد.
وی هدف‌گذاری افزایش ظرفیت تولید در واحد اسید استیک تا ۱۸۰ هزارتن (۲۰ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی)، همراه با افزایش ضریب ایمنی ناشی از تعویض راکتور اصلی واحد اسید را از اهم محور های این تعمیرات اساسی عنوان کرد.
خوان زاده افزود با توجه به انجام کامل برنامه ها و تحقق قطعی اهداف تعیین شده در زمانبندی مقرر، به زودی شاهد نمود نتایج بارز آن در  عرصه تولیدات مجتمع خواهیم بود.
او ضمن تقدیر از تلاش کلیه واحد‌های عملیاتی و ستادی که زمینه ساز موفقیت حاضر بودند، به آغاز برنامه ریزی‌انجام این عملیات از دو سال قبل اشاره کرد که منجر به تامین به موقع تجهیزات لازم منجمله راکتور جدید و نیز سازماندهی قوی و منسجم تیم های عملیاتی و پشتیبانی گردید.
انتظار می رود با رفع موانع جدی تولید در واحدهای تولیدی این مجتمع که اجرا و پیاده سازی استراتژی های مهندسی، تعمیراتی و بهره‌برداری آنها همواره به دست متخصصان داخلی این شرکت در حال انجام است، شاهد شکوفایی بیشتر و افزایش بیش از پیش سهم پتروشیمی فن آوران در عرصه بازارهای هدف داخلی و صادراتی و تامین انتظار ذینفعان باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی