۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۴۶۵۵۹
تقدیر رییس، اعضای هیات ریسه و مدیران اهداف از مدیریت پتروشیمی خارک؛

بهره برداری از چند پروژه توسعه ایی خارک آغاز شد

عبدالحسین بیات،رییس هیأت رئیسه صندوق بازنشستگی وزارت نفت، اعضای هیات رییسه و مدیران شرکت اهداف از پتروشیمی خارک بازدید کردند.
بهره برداری از چند پروژه توسعه ایی خارک آغاز شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در این بازدید، هیئت ویژه از کارخانه LPG و محوطه کمپرسور اسکو و سایر کمپرسورهای گس انجین قدیمی و همچنین از واحد متانول و پروژه های در دست اقدام بازدید کردند.
در این بازدید از مخازن ۶۰ هزار تنی متانول دوم، پل و جاده روگذر شهید نادر مهدوی و انبار کالا و قطعات متانول دوم افتتاح شد.
مهندس بیات در حاشیه بهره برداری از مخازن ۶۰ هزار تنی متانول خارک ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان زحمتکش پتروشیمی خارک که تلاش بی وقفه در امر تولید و تکمیل پروژه‌ها بعمل آوردند گفت: اتمام پروژه های پل و جاده پیرامونی، مخازن جدید متانول دوم و انبار قطعات متانول دوم پروژه های مهم این شرکت بود که به بهره برداری رسید.
وی با تاکید بر ضرورت کار عملیاتی ایمن گفت: شرکت پتروشیمی خارک همچنان مجموعه سربلندی در صنعت پتروشیمی و خلق ثروت برای صندوق های بازنشستگی است و از اقداماتی که مدیریت جدید شرکت در حوزه منابع انسانی و مسئولیت های اجتماعی و توجه ویژه به نظام آراستگی 5S آغاز نموه است تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه های این شرکت قدیمی بوده و موجب زحمات زیاد برای همکاران در شرکت شده است خواستار برنامه ریزی و استفاده از دانش فنی به روز و بهبود مستمر در نوسازی برخی از تجهیزات فنی شد. 
بیات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمیته ریسک و کمیته حسابرسی به منظور شفافیت بیشتر و جلب مشارکت سهامداران و رعایت حفاظت اطلاعات، بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش، تاکید کرد. وی افزود: محصول متانول، فراورده ای نیمه خام بوده که لازم است که واحدهای پایین دستی در این شرکت بررسی و زنجیره ارزش کامل گردد.
وی در پایان خواستار تعیین تکلیف پروژه عظیم متانول ۲، در پتروشیمی خارک شد.







 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی