۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۱۴۷۰۴۹

زمستان خیلی سرد در انتظار اروپا

کمتر از ۲۴ ساعت پیش روسیه شیرفلکه‌های گاز خود را به روی اروپا بست تا آنگونه که پوتین می‌گوید، زمستانی سرد پیش روی اروپا باشد.
زمستان خیلی سرد در انتظار اروپا
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  در حالیکه شیرفلکه‌های صادرات گاز روسیه به اروپا از طریق خط انتقال نورداستریم-۱ حدود ۲۴ ساعت پیش بسته شد، کابوس زمستانی بسیار سرد کشور‌های اروپایی را فراگرفته و بهای انرژی رو به فزونی گذاشته است.
انتقال گاز به اروپا از طریق خط لوله نورداستریم-۱ در حالی قطع شده است که خط لوله موسوم به نورداستریم-۲ نیز، که قرار بود گاز روسیه را از طریق دریای بالتیک به آلمان منتقل کند، درست در آستانه بهره‌برداری، به علت تبعیت آلمان از تحریم‌های آمریکا علیه روسیه ناکام ماند.
در همین حال شرکت گازپروم نیز صادرات گاز به اروپا را به شدت محدود کرده است. مجموعه این اقدامات، اروپا را با کابوسی ترسناک مواجه کرده است.
هرچند روسیه علت قطع صادرات گاز از طریق نورداستریم-۱ را موقتی و به دلیل تعمیرات فنی عنوان کرده است، اما بسیاری از تحلیلگران بازار نفت و انرژی، این محدودیت را طولانی مدت می‌دانند، چراکه روسیه آنرا به تحریم‌های ضد روسی گره زده است.
برخی مقامات روسی با انتقاد شدید از عملکرد دولت آلمان در تبعیت از تحریم‌های آمریکا ضد روسیه تاکید کردند آلمان با اعمال تحریم‌های ضد روسی، در حقیقت شاخه‌ای از درخت را که خود روی آن نشسته، قطع می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


واقعا خوشبحالشون باران طبیعت هوای خوب تجهیزات خوب واقعا خدا هر چند ساعت ی سری بهشون میزنه که چیزی کم و کسر نداشته باشند
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه