۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۱۴۷۵۲۹

واکنش خانواده الظواهری به خبر مرگ وی

خانواده ایمن الظواهری، رهبر القاعده در اولین واکنش به خبر مرگ وی اعلام کردند نمی‌دانند که آیا این خبر صحت دارد یا حیر. وزارت امور خارجه عربستان هم امروز سه شنبه در پیامی از مرگ رهبر تروریست‌های القاعده در حمله آمریکا به افغانستان و پیام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دیگر تروریست‌ها استقبال کرد.
واکنش خانواده الظواهری به خبر مرگ وی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، خانواده الظواهری در اظهاراتی به سایت مصری "قاهره ۲۴" گفتند که دقایقی پیش پس از انتشار این خبر توسط رسانه‌های آمریکایی از این خبر مطلع شدند.
خانواده الظواهری افزود که خبر مرگ وی به طور گسترده منتشر شده، اما آنها نمی‌دانند که چقدر این خبر صحت دارد و بسیاری از رسانه‌های بین المللی این خبر را اعلام کرده‌اند.
آنها توضیح دادند از زمانی که ایمن الظواهری از چند دهه پیش مصر را ترک کرد و سپس به القاعده در افغانستان پیوست، هیچ تماسی با او وجود نداشته‌اند.
از سوی دیگر، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایمن الظواهری هزاران انسان بی‌گناه از ملیت‌ها و مذاهب مختلف از جمله شهروندان سعودی را به قتل رسانده است.
این وزارتخانه افزود: ایمن الظواهری یکی از رهبران تروریسم است که طراحی و اجرای عملیات های تروریستی نفرت انگیز را در آمریکا، عربستان و تعدادی دیگر از کشورهای جهان رهبری کرد.
وزارت خارجه عربستان عنوان داشت: ریاض بر تقویت همکاری‌ها و تلاش‌های هماهنگ بین المللی برای مبارزه و ریشه کن کردن بلای تروریسم تاکید می‌کند.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز سه شنبه رسما از کشته شدن ایمن الظواهری رهبر تروریست های القاعده در عملیات نظامی آمریکا خبر داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی