۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۴۸۵۵۷

افزایش ۸۹ درصدی فروش گریس ایرانول

در ۵ ماه نخست سال جاری فروش مقداری گریس شرکت نفت ایرانول در بازارهای داخلی نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۸۹ درصد افزایش یافت.
افزایش ۸۹ درصدی فروش گریس ایرانول
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  حسینی مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب گفت: با توجه به نیاز و چالش بازار و تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت­ های موجود شرکت نفت ایرانول، در 5 ماه نخست سال 1401نسبت به دوره مشابه سال گذشته تولیدات کلی محصولات این شرکت 22 درصد افزایش داشته است.
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: با افزایشی که در تولید محصولات از ابتدای سال داشتیم، در چند ماه اخیر بخش فروش نیز رشد چشمگیری را تجربه کرده است، به طور مثال در بخش روغن صنعتی شاهد افزایش 30 درصدی مقدار فروش بودیم.
وی افزود: در بخش فروش روغن بنزینی نیز علی‌رغم چالش‌های فراوان شرکت در حوزه تامین ملزومات اولیه و مواد شیمیایی وارداتی که تولید روغن به آنها وابسته است، داشتیم با تلاش شبانه‌روزی کلیه همکاران همچنین با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت، شاهد افزایش 22 درصدی هستیم که امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم این مقدار را ارتقاء دهیم.
محمد حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد با روند افزایش تولید و توزیع، بازار روانکار به ثبات نسبی برسد و مصرف‌کنندگان دغدغه­ای برای تامین روغن موتور نداشته باشند.
لازم به ذکر است که شرکت نفت ایرانول با داشتن دو پالایشگاه در شهرهای تهران و آبادان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روانکار در ایران است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی