۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۴۸۶۳۸

رئیس‌جمهور تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد

رئیس‌جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» دقایقی قبل عازم نیویورک شد.
رئیس‌جمهور تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» با بدرقه رسمی محمد مخبر معاون اول و با حضور حجت‌الاسلام قمی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و جمعی از اعضای کابینه، تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
رئیس جمهور در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نشست سازمان آموزشی یونسکو، با تعدادی از سران کشورهای شرکت کننده در مجمع عمومی نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و دیدارهای جانبی دیگری نیز خواهد داشت.
رئیسی در روزهای پایانی هفته گذشته نیز سفری سه روزه به سمرقند ازبکستان داشت تا در قالب شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضوی سازمان همکاری شانگهای، برقراری نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه‌گرایی اقتصادی را دنبال کند و در همین راستا در حاشیه این اجلاس با ۱۰ تن از سران کشورهای حاضر سمرقند، از جمله روسیه، چین و هند دیدار و گفت‌وگو کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی