۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۱۴۸۶۸۳

احتمال تعطیلی نمایشگاه «ایران‌پلاست»

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تأثیر برگزاری نمایشگاه ایران‌پلاست در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و ترافیک نخستین روز سال تحصیلی گفت: ما تذکر دادیم که اگر برگزاری نمایشگاه، عبورومرور نخستین روز سال تحصیلی را با اخلال مواجه کند، نمایشگاه را تعطیل خواهیم کرد.
احتمال تعطیلی نمایشگاه «ایران‌پلاست»
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سردار محمد حسین حمیدی درباره برگزاری نمایشگاه ایران پلاست که از ۳۰ شهریور تا دوم مهر از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، افزود: ما تذکر دادیم که اگر برگزاری نمایشگاه، تردد نخستین روز سال تحصیلی را با اختلال مواجه کند، نمایشگاه را تعطیل خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه ما موضوع را به صورت کتبی نیز اعلام کرده‌ایم و منتظریم واکنش نشان داده شود، خاطرنشان کرد: متولیان نمایشگاه اصرار به برگزاری آن دارند اما ما نیز نمی‌توانیم در روز ابتدایی سال تحصیلی ریسک کنیم زیرا برگزاری نمایشگاه می‌تواند اوضاع را به هم بریزد.
حمیدی تأکید کرد: همه مسئولان امر در این ایام تلاش داشتند که بتوانند با تمهیدات مختلف، هماهنگی و برنامه‌ریزی، ترافیک روزهای آغاز مهر را به حداقل برسانند و اینکه یک نهاد به شرایط توجه نکند و تنها وضعیت خود را در نظر بگیرد بی انصافی است. ما موضوع را بررسی می‌کنیم تا شرایط مدیریت شود. قاعدتاً نمایشگاه باید لغو یا جابه جا شود و این امکان وجود دارد.
وی با بیان اینکه قطعا ما با آغاز سال تحصیلی در روزهای اول مهر که هنوز سرویس مدارس جا نیفتاده با افزایش ۳۰ درصدی ترافیک روبه رو خواهیم شد، اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، پلیس، آموزش و پرورش و مجموعه‌های خدماتی در تلاش هستند تا روزهای پیش رو را با حاشیه کمتری مدیریت کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به اقدامات پیش‌بینی شده در این ایام اشاره کرد و افزود: شناورسازی ساعت کاری اداره‌ها، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، آماده‌باش صد درصدی پلیس، بهسازی خط کشی اطراف مدارس، ایجاد ممنوعیت تردد کامیون‌های حمل بار تا ساعت ۹ صبح و افزایش ساعات طرح ترافیک در راستای استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی از جمله اقداماتی است که می‌تواند کمک کند تا مشکلات کمتری را در کنترل ترافیک روزهای نخستین مهر شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه شناورسازی ساعت کاری ادارات تجربه اول ماست، یادآور شد: این اقدام می‌تواند مثبت باشد زیرا فشار و دغدغه خانواده‌ها و کارمندانی که می‌خواستند فرزندان خود را به مدارس برسانند و دغدغه داشتند که با تاخیر در محل کار حاضر شوند، کمتر می‌شود.
حمیدی اضافه کرد: تداخل ساعات آغاز کار مدارس و ادارات عجله و شتاب ایجاد می کرد و شناورسازی آن می‌تواند دغدغه‌ها در این زمینه را به حداقل برساند؛ هرچند می‌تواند منجر به افزایش زمان و ماندگاری ساعت ترافیک نیز شود اما امیدواریم اثرگذار باشد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۳۰ شهریور تا ۲ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه بین المللی نخستین بار در سال ۱۳۸۱ توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور در بازارهای جهانی برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی