۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۱۵۰۴۰۵

انفجار در میدان نفتی تحت اشغال آمریکایی‌ها

منابع خبری چهارشنبه شب از وقوع انفجار در میدان نفتی «العمر» در شرق دیرالزور که در اشغال نیروهای آمریکایی است، خبر دادند.
انفجار در میدان نفتی تحت اشغال آمریکایی‌ها
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، پایگاه خبری "النشره" به نقل از مرکز موسوم به "حقوق بشر سوریه" که مقر آن در لندن است، چهارشنبه شب گزارش داد که انفجار شدیدی در میدان نفتی العمر، جایی که پایگاه نیروهای آمریکایی در آنجا واقع شده است، روی داد.
این میدان نفتی، بزرگ ترین پایگاه ائتلاف بین المللی ضد داعش در سوریه را در خود جای داده است.
دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد که در حمله ارتش ترکیه به یک پایگاه نظامی در کوی "کانیه کوردان" در شرق عین العرب؛ کوبانی در حومه شرقی حلب، یک نظامی ارتش سوریه کشته و یک تن دیگر نیز بشدت زخمی شده است.
این نهاد حقوق بشری همچنین اعلام کرد که در حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به یک موضع نظامی در نزدیکی روستای " مزرعه داوود" که در سه کیلومتری شرق شهر عین العرب واقع شده نیز یک نظامی دیگر سوری کشته و چند تن دیگر به شدت زخمی شدند.
آمریکایی ها از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون، با سوء استفاده از شرایط جنگ داخلی و جولان گروه های تروریستی که عمدتا توسط خودشان در سوریه ایجاد شده، سال هاست که از میادین نفتی در شمال و شرق این کشور اقدام به سرقت نفت می کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی