۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۱۵۲۰۰۳

قطع آب برخی مناطق به دلیل یخ‌زدگی لوله‌ها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در شرایط فعلی با محدودیت شدید سوخت برای نیروگاه ها مواجه هستیم، در حوزه برق رسانی مشکل جدی وجود ندارد، در حوزه آب نیز در برخی مناطق با یخ زدگی لوله های داخلی واحدهای مسکونی مواجه هستیم که در حال برطرف شدن است.
قطع آب برخی مناطق به دلیل یخ‌زدگی لوله‌ها
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سید اعتضاد مقیمی  با اشاره به آخرین وضعیت تامین آب و برق در کل کشور، اظهار کرد: در حوزه برق رسانی با مشکل مواجه نیستیم مگر اینکه به صورت موردی شبکه با حوادث روبرو باشد، اما در کل در شرایط فعلی مشکل جدی وجود ندارد، مشکل کهگیلویه و بویراحمد نیز برطرف شده و اکنون با مشکلی جدی مواجه نیستیم.
وی در خصوص وضعیت آبرسانی نیز گفت: تنها در بخش هایی که هوا خیلی سرد شده، آن هم بیشتر شبکه داخلی مشترکان دچار یخ زدگی شده و همکاران ما در حال کمک هستند تا این یخ زدگی برطرف شود  اما به طور کلی با مشکل جدی در حوزه آبرسانی مواجه نیستیم.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه در خراسان با چنین مشکلی مواجه هستیم و همکاران ما کمک می کنند تا این یخ زدگی برطرف شود، اظهار کرد: بخشی از غرب خراسان شمالی که به گلستان منتهی می شود نیز به دلیل مشکل گاز پیش بینی می کردیم که با مشکل مواجه شده باشد اما تا کنون گزارشی در این راستا اعلام نشده است.
مقیمی با بیان اینکه اواخر این هفته با ورود جبهه سرد به سمت ایران مواجه خواهیم بود که بسیاری از استان ها را درگیر خواهد کرد، گفت: قطعا در نقاط سردسیر شاهد بارش برف خواهیم بود، اگر این مساله اتفاق بیفتد متناسب با حجم بارش در برخی مناطق خطوط برق که هوایی هستند تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و برخی مناطق دچار قطعی خواهند شد، اعلام آماده باش کرده ایم تا در صورت وقوع هرگونه اتفاقی در سریع ترین زمان مشکل را برطرف کنیم.
وی در خصوص وضعیت نیروگاه ها نیز گفت: در نیروگاه ها با محدودیت شدید سوخت مواجه هستیم، به دلیل مشکلی که در حوزه تامین گاز ایجاد شده نیروگاه ها خیلی محدود شدند و بیشتر سوخت مایع تحویل داده می شود که این سوخت نیز به دلیل برودت هوا و بارش برف تردد را سخت کرده است، لذا شدید به سوخت نیاز داریم تا نیروگاه ها بتوانند فعالیت کنند.
 
منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی