۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۵۲۲۷۰

زمان تکمیل گازرسانی به سیستان و بلوچستان

وزیر کشور گفت: بنابر اعلام وزارت نفت، پروژه خطوط مورد نیاز برای انتقال گاز در استان سیستان و بلوچستان تا آخر امسال پایان یافته و تکمیل خواهد شد.
زمان تکمیل گازرسانی به سیستان و بلوچستان
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، احمد وحیدی وزیر کشور درباره آخرین اقدامات دولت جهت سوخت‌رسانی به مردم زابل و سایر مناطق استان سیستان و بلوچستان همزمان با کاهش چشم‌گیر دمای هوا، گفت: اردیبهشت امسال وزارت نفت برای اولین بار خطوط انتقال گازی را از زاهدان به زابل کشیده است. در مجموع ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط انتقال گاز در زابل مورد نیاز بود که تاکنون ۴۷۰ کیلومتر آن کشیده شده است.
وی درباره تکمیل پروژه گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: آن طور که وزارت نفت اعلام کرده است، پروژه خطوط مورد نیاز برای انتقال گاز در استان سیستان و بلوچستان تا آخر امسال پایان یافته و تکمیل خواهد شد.
وزیر کشور درباره رساندن سایر سوخت‌ها از جمله نفت سفید به مردم منطقه زابل که گاز شهری ندارند، عنوان کرد: دو و نیم برابر نفت سفید در همین مدت، نسبت به سال پیش برای منطقه فراهم شده است.
وحیدی تأکید کرد: مسئولین در حوزه‌های مختلف از جمله وزارت نفت برای تأمین نیازهای مردم در استان سیستان و بلوچستان پرتلاش هستند و پیگیری‌ها برای رفع مشکلات ادامه دارد.
وزیر کشور در واکنش به این نکته که علیرغم همه این اقدامات مردم با مشکلات جدی مواجه هستند و نمایندگان حوزه انتخابیه زابل در مجلس از شرایط سخت مردم منطقه در دمای منفی ۲۰ درجه گلایه دارند، خاطرنشان کرد: به صورت مرتب با نمایندگان در ارتباط هستیم. ستاد بحران در استان سیستان و بلوچستان برقرار است و سایر اعضای دولت در تهران شرایط را پیگیری می‌کنند. امید است به زودی مشکلات منطقه مرتفع شود.

منبع: مهر 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی