۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۱۵۲۲۸۲

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد هزار واحدی روبرو شد.
شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 14میلیارد و 231میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 8هزار و 190میلیارد تومان در بیش از 688هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد هزار و 24واحدی در ارتفاع یک میلیون و 653هزار و 949واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی بوعلی سینا شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و پالایش نفت اصفهان افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 8میلیارد و 561میلیون ورقه به ارزش 224هزار و 791میلیارد تومان در 502هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 88واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 351واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس و پلیمر آریاساسول شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پویا زرکان آق دره و اعتباری ملل بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی