۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۱۵۲۳۶۵
بر اساس رتبه بندی IMI-۱۰۰

هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برترین شرکت ایران شد

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با کسب رتبه اول در سه شاخص «میزان فروش»، «صادرات» و «بالاترین ارزش بازار»، برترین شرکت در بین ۵۰۰ شرکت پیشرو کشور شد.
هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برترین شرکت ایران شد
به گزارش نفت ما ،  در همایش شرکت‌های برتر ایران که در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، هلدینگ خلیج فارس همچنین عنوان «رتبه اول شاخص فروش در گروه پتروشیمی» و «رتبه دوم از نظر شاخص ارزش افزوده» را به خود اختصاص داد.
 بنا بر این گزارش، میزان فروش شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس، بيش از 270 هزار میلیارد تومان بوده است و توانست عنوان با ارزش‌ترین شرکت ایران در بازار سرمایه را از آن خود کند.
این گروه که هفته گذشته ارزش آن در بازار سرمایه از مرز هزارهزار میلیارد تومان گذشت، بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران، دومین شرکت پتروشیمیایی خاورمیانه و بیست و سومین شرکت پتروشیمی دنیا (در بین 100 شرکت برتر) است.
 همایش امسال، بیست و پنجمین دوره انتخاب شرکت‌های برتر و پیشرو ایران موسوم به IMI-100 است که هرسال با شاخص‌های مختلف کارشناسی، اقدام به انتخاب شرکت‌های برتر ایران در زمینه‌های مختلف می‌کند. هدف از برگزاری همایش IMI-100، شفاف سازی فضای کسب و کار و ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌های برتر ایران است. 
مبنای اولیه این رقابت میزان فروش شرکت‌هاست؛ این شاخص، از منطق اقتصادی بالایی برخوردار بوده و بیانگر خروجی شرکت‌ها و اثر گذاری‌شان بر اقتصاد ملی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی