۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۵۳۲۲۰

کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف شناور حامل گازوئیل قاچاق در اسکله بنادر شمالی استان خبر داد و گفت: از این شناور ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بوشهر
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سرهنگ یدالله شرفی با بیان اینکه در تمام نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌ فارس استان بوشهر نیروهای مرزبانی حضور مستمر دارند، اظهار داشت: برخورد با قاچاق در همه ابعاد در اولویت برنامه‌های مأموران مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.
وی با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق با اجرا طرح رعد 10 خاطرنشان کرد: در این راستا مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مورد توجه ویژه قرار دارد و شبانه‌روز تردد شناورها در نوار مرز دریایی و بنادر رصد می‌شود.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل سوخت قاچاق در اسکله بنادر شمالی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی مرزبانی استان، مأموران پایگاه دریابانی گناوه با تشدید گشت‌های دریایی موفق شدند در اسکله گناوه یک فروند شناور کشتی تانکردار حامل سوخت قاچاق را توقیف کنند.
وی افزود: در بازرسی از شناور مذکور 25 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش شش میلیارد و 125 میلیون ریال کشف شد.
شرفی در ادامه ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه، افزود: محموله کشف شده به همراه متهم مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر تأکید کرد: در راستای فرامین فرمانده کل قوا، کارکنان مرزبانی استان با مشارکت مردم ساحل‌نشین و مرزدار استان با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهند کرد.
 
منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی