۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۱۵۳۳۱۴

امروز؛ افتتاح پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند در راس هیاتی وارد فرودگاه عسلویه استان بوشهر شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.
امروز؛ افتتاح پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان بوشهر در فرودگاه بین المللی خلیج فارس گفت: این استان ظرفیت‌های بسیاری دارد، استانی است که در حوزه انرژی حرف اول را در ایران می‌زند. همچنین استان بوشهر در اقتصاد دریا محور از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است.
وی افزود: در دور اول سفر به استان بوشهر به علت شرایط کرونایی توفیق دیدار مردمی فراهم نشد؛ اما در این سفر در با افزایش زمان سفر در خدمت مردم در مناطق مختلف خواهیم بود.
رئیس جمهور تصریح کرد: در مناطق کنگان و عسلویه به همت متخصصان داخلی و در سایه تلاش کارگران زحمت کش آثار اقتصادی مهم و ماندگاری برای کشور رقم خورده است.
رئیسی افزود: در این سفر ضمن بررسی روند طرح‌های مختلف مصوبات سفر نخست هم پیگیری می‌شود. مسائل و مشکلات استان در گفتگو با مسئولان محلی، نمایندگان و نخبگان استان مورد کنکاش و بررسی قرار گرفته است.
رئیس جمهور در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود امروز و فردا میهمان بوشهری‌ها است و علاوه بر بازدیدهای مقرر، چندین پروژه‌ را افتتاح خواهد کرد.
سه دیدار عمومی، چندین افتتاح پروژه و سه جلسه کاری در این دو روز که استان بوشهر میزبان رئیس جمهور است، در نظر گرفته شده است.
 افتتاح پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی مهمترین پروژه‌ای است که در سفر رئیسی به استان بوشهر افتتاح می‌شود. البته رئیس جمهور ۲ واحد پتروشیمی، مخازن نگهداری میعانات و توسعه نیروگاه برق بیدخون را نیز افتتاح خواهد کرد.
آبشیرین کن مپنا در شهر بوشهر، افتتاح اولین مسکن‌های نهضت ملی مسکن در خورموج، برگزاری جشن ازدواج آسان، جلسه با طلایه داران پیشرفت، جلسه با فعالین فرهنگی و اجتماعی و بازدید و به آب انداختن ناو رزمی شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های مهم سفر سید ابراهیم رئیسی به استان بوشهر است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اسد حسنی
باسلام و خداقوت آن شاالله همیشه سالم و سلامت باشی آرزوی دیدن شما دارم