۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۱۵۳۴۲۳

جوابیه شرکت نفت فلات قاره به خبر نفت ما

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره با ارسال جوابیه ای در خصوص خبر «نتیجه یک انتصاب سیاسی؛ افت بیش از ۶۰ درصدی تولید در نفت فلات قاره» در روز شنبه ۲۹ بهمن، با رد ادعاهای مطرح شده توضیحاتی را به منظور تنویر افکار عمومی ارائه می‌دهد.
جوابیه شرکت نفت فلات قاره به خبر نفت ما
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره با ارسال جوابیه ای در خصوص خبر «نتیجه یک انتصاب سیاسی؛ افت بیش از ۶۰ درصدی تولید در نفت فلات قاره» در روز شنبه ۲۹ بهمن، با رد ادعاهای مطرح شده توضیحاتی را به منظور تنویر افکار عمومی ارائه می‌دهد.
در پاسخ به ادعای واهی کاهش تولید نفت شرکت نفت فلات قاره ایران در زمان انتصاب مدیریت جدید در دولت سیزدهم باید گفت تولید این شرکت در مدت زمان یادشده نه تنها کاهش نیافته بلکه با رفع موانع صادراتی و عملیاتی از نیمه دوم سال گذشته؛ تولید شرکت نفت فلات قاره ایران به مراتب افزایش یافته است.
ظرفیت تولید این شرکت نیز در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با انجام طرح ضربتی جایگزینی خط لوله انتقال نفت ابوذر به خارگ، نسبت به نیمه اول سال گذشته و مدیریت قبلی افزایش قابل توجهی داشته است که بنا بر ملاحظات و محرمانگی رقم تولید نفت، از ارائه آن معذور هستیم.
همچنین با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات توسعه‌ای، نگهداشت و تعمیراتی در حال انجام توسط همکاران پرتلاش در مناطق عملیاتی و به‌ویژه سکوهای نفتی، علیرغم تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌ها که تولید نفت دریایی را در طی سال‌های اخیر بیشتر تحت تاثیر قرار داده بود، به‌زودی بیش از ۹۰ درصد از اهداف تولید در سال ۱۴۰۱ که نسبت به سال گذشته افزایش داشته، محقق خواهد شد.
نکته قابل ذکر اینکه به نظر می‌رسد نگارنده کوچکترین اطلاعاتی نسبت به واقعیت‌ها و پیچیدگی‌های صنعت نفت دریایی کشور و تفاوت‌های آن با تولید نفت در خشکی، همچنین آگاهی از آخرین وضعیت تولید نفت در این شرکت نداشته و به ارائه آمارهای نادرست و غیرواقعی پرداخته است. بر این اساس با تلاش کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران، تولید نفت از میادین نفتی ایران در خلیج‌فارس به‌ویژه در میادین مشترک با قوت ادامه دارد و خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به نتیجه رسیدن طرح‌های توسعه‌ای در میادین فروزان و رشادت، ظرفیت تولید نفت دریایی ایران باز هم افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی