۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۵۳۷۲۳

افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اتفاق بزرگ است

دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سال جدید را تبریک و تهنیت گفت.
افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اتفاق بزرگ است
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، متن پیام به این شرح است: 
   به نام خالق هستی‌بخش 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 
فرا رسیدن بهار طبیعت، جلوه ای از شکوه و عظمت خداوند سبحان و تقارن آن را با بهار قرآن، خدمت مشتریان گرامی، سهامداران و تمامی کارکنان پرتلاش بانک رفاه کارگران، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
آغاز سال جدید، فرصت مغتنمی است تا با نگاهی هر چند گذرا به دستاوردها و موفقیت های بانک در سالی که گذشت، این دستاورد ها را چراغ راهی برای آینده بهتر قرار دهیم .  
سال 1401 را در حالی به پایان رساندیم که در این سال، اتفاقات مبارکی برای مجموعه بانک رفاه کارگران رقم خورد که آن ها را به فال نیک می گیریم.  
افزایش سرمایه بانک از رقم 23 هزار میلیارد ریال به 660 هزارمیلیارد ریال اتفاق بزرگ، فرخنده و بی‌نظیری در تاریخ تأسیس بانک است که با پیگیری‌های مدیران بانک و با همراهی و نظر مساعد مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران عالی سازمان تأمین اجتماعی و مقام عالی وزارت امور اقتصادی و دارایی به وقوع پیوست و بانک را از نظر شاخص سرمایه در رده های اول شبکه بانکی کشور قرار داد.  
این افزایش سرمایه شاخص های مهمی نظیر، کفایت سرمایه بانک رفاه کارگران را از حد استانداردهای شبکه بانکی کشور (8 درصد) بسیار فراتر برد و دامنه فعالیت ها و خدمت رسانی به هم وطنان را بیش از گذشته افزایش داد.  
کسب رتبه افتخار آفرین نهم در میان صد شرکت برتر و رتبه دوم در گروه بانک‌ها و موسسه های اعتباری از نظر شاخص فروش و تسویه مطالبات کلان 880 هزار میلیاردی بانک از سازمان تأمین اجتماعی نیز، از دیگر دستاوردهای مهم بانک در سال 1401 است. بانک رفاه کارگران در سال 1401 با برنامه ریزی مناسب، حضور مؤثر خود را در حوزه های اقتصادی کشور تثبیت کرد. مشارکت در تأمین مالی پروژه ها و طرح های کلان کشور نظیر حوزه انرژی، انتشار اوراق گام به منظور تأمین اعتبار واحدهای فعال در بخش های مولد اقتصادی کشور، فراهم کردن زمینه همکاری با استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال، همراهی و مشارکت در طرح های حوزه سلامت کشور نظیر ساخت بیمارستان، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، گسترش مسئولیت های اجتماعی و حضور مؤثر در مناطق محروم کشور و مشارکت در مدرسه سازی، مراکز ورزشی، طرح های آب رسانی و ... نیز از دیگر دستاوردهای بانک رفاه کارگران طی سال 1401 بوده است.  
بانک رفاه کارگران در حوزه فناوری اطلاعات نیز دستاوردهای درخشانی کسب کرده است. به منظور تحقق استراتژی های بانک "نوآوری در بانکداری دیجیتال" ، "سرآمد در بانکداری جامع"، طراحی سامانه نئو بانک رفاه، توسعه سامانه بتا، بهره برداری از سامانه انبار داده، طراحی سامانه سیام، کیف پول الکترونیکی الماس و ده‌ها سامانه دیگر توسط کارکنان توانمند مجموعه، برنامه ریزی و اجرایی شد. 
اکنون، تمامی مدیران و کارکنان گرامی بانک رفاه کارگران با کارنامه ای درخشان از موفقیت ها و دستاوردها و نگاهی امید بخش به آینده، با استفاده مناسب و هوشمندانه از شرایط بسیار مناسبی که از نظر سرمایه، سودآوری و خدمات الکترونیک در بانک به وجود آمده است، دست یابی به استاندارهای بانکداری در تراز جهانی و ارتقای نام و نشان بانک را در اولویت برنامه های خود قرار داده‌اند تا با بهبود ارزش آفرینی برای سهامداران و ذی‌نفعان و خلق ارزش و رفاه برای مشتریان از طریق خدمات روزآمد، متنوع و مناسب، بانک افتخار آفرین رفاه را بر صدر شبکه بانکی کشور قرار دهند.  
دستاوردها و موفقیت های بانک رفاه کارگران، مدیون تلاش همه مدیران و کارکنان ساعی است که صادقانه و مخلصانه در مسیر رشد و شکوفایی بانک قدم بر می دارند. قدردان این تلاش ها هستیم و برای همه آن ها از درگاه خداوند سبحان، سالی سرشار از سلامتی، بهروزی و شادکامی آرزومندیم. 
                                                                                               
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی