۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۵۴۰۴۷

کمبود بنزین در فرانسه

فیگارو گزارش داد که اعتصابات در پالایشگاه‌های نفت فرانسه باعث کمبود سوخت در پمپ بنزین‌ها در سراسر این کشور شده که به دلیل ادامه اعتراض‌ها علیه طرح دولت برای افزایش سن بازنشستگی است.
کمبود بنزین در فرانسه
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، فیگارو روز جمعه گزارش داد که اعتصابات در پالایشگاه‌های نفت فرانسه باعث کمبود سوخت در پمپ بنزین‌ها در سراسر این کشور شده که به دلیل ادامه اعتراض‌ها علیه طرح دولت برای افزایش سن بازنشستگی است.
این واحد گفت که در روزهای اخیر، اقدامات صنعتی توسط کارگران پالایشگاه تشدید و منجر به اختلال در عرضه شده است زیرا اعضای اتحادیه‌های فرانسوی پالایشگاه‌ها و انبارها را از تحویل سوخت منع کردند.
بر اساس آخرین داده‌های گردآوری شده توسط این رسانه خبری، دپارتمان Val-de-Marne در ایل-دو-فرانس بدترین آسیب را دیده است و تقریباً نیمی (49.4٪) از پمپ بنزین‌های محلی با اختلال جزئی یا کامل سوخت مواجه هستند.
در منطقه پاریس، 38 درصد از پمپ بنزین‌ها تا 6 آوریل با کمبود حداقل یک نوع سوخت مواجه بودند.  بر اساس محاسبات فیگارو، در مجموع 6.3 درصد از جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور اکنون با کمبود سوخت مواجه هستند.
اعتراضات در اواخر ماه مارس در سراسر فرانسه آغاز شد و بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات سراسری علیه اصلاحات غیرمحبوب بازنشستگی پیشنهادی امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه شرکت کردند.
با ادامه اعتصابات در پالایشگاه‌ها و انبارهای نفت کشور، نگرانی‌ها در مورد کمبود گسترده سوخت در تعطیلات عید پاک پیش رو افزایش یافته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی