۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۵۴۰۸۲

طوفان آسیبی به شبکه‌های برق مازندران نزد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در اثر این طوفان هیچگونه آسیبی به شبکه‌های برق وارد نشده و هم اکنون شرایط پایدار است.
طوفان آسیبی به شبکه‌های برق مازندران نزد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  سیدکاظم حسینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه توزیع برق در استان مازندران خبر داد و درباره آخرین وضعیت شبکه‌های توزیع برق شهرهای مرکزی  و شرقی در استان مازندران پس از طوفان شب گذشته، اظهار کرد: طوفانی که با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرده بود از سمت مناطق غرب مازندران شروع و به تدریج به مناطق شرقی استان رسید که موجب شد در برخی از نقاط استان شاهد قطعی کوتاه مدت برق باشیم.
 مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و قطع برق در بعضی از فیدرها سریعا با رصد نیروهای امور فوریت‌های برق  تمامی مناطق در همان دقایق و ساعات اولیه وصل شد.
 حسینی خاطرنشان کرد: در اثر این طوفان هیچ‌گونه آسیبی به شبکه‌های برق وارد نشده و هم اکنون شرایط پایدار است.
وی با اشاره به آمادگی کامل این شرکت در مواقع بحران تصریح کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی تمامی هماهنگی‌های صورت گرفته با تمامی سطوح عملیاتی صورت گرفته و تیم‌های  اتفاقات شبکه در محل امورهای برق مازندران با آمادگی کامل و رصد لحظه‌ای پایداری شبکه را برعهده داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی