۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۱۵۴۱۶۱

مصرف نفت سفید در کردستان ۱۹ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته بیش از ۳۲ میلیون لیتر ‌نفت سفید در استان مصرف شد که این میزان نسبت به سال قبل از آن، ۱۹ درصد کمتر بود.
مصرف نفت سفید در کردستان ۱۹ درصد کاهش یافت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،جهانبخش ‌نوکانی اظهار کرد: از این میزان نفت سفید توزیع شده ۲۹ میلیون لیتر آن در ‌روستاهای استان توزیع و مصرف شد.
وی از فعالیت ۲۶۳ باب ‌فروشندگی نفت سفید روستایی در استان خبر داد و افزود: گاز رسانی به روستاهای استان، راستی آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز و توزیع الکترونیک نفت سفید در منطقه از دلایل ‌کاهش ۱۹ درصدی مصرف نفت سفید در استان است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی منطقه و توزیع سوخت توسط آنان در شرایط کوهستانی و سخت گذر بودن روستاها، اضافه کرد: سال گذشته از مقدار سوخت توزیعی ‌در روستاهای استان ۱۵ میلیون لیتر آن در روستاهای سخت گذر تامین و مصرف شده است. ‌
نوکانی به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ ‌سهمیه سالیانه ۱۰ هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آنان هم اشاره کرد.
استان کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی