۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۱۵۴۳۵۲
مدیرعامل شرکت پازارگاد خبر داد؛

آغاز «نهضت آب» در عسلویه در آینده نزدیک

مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بر حل مشکلات آب روستاها در قالب اجرای طرح «نهضت آب» و اشتغال استان بوشهر تاکید کرد و آنرا بعنوان مهم‌ترین ماموریت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دانست.
آغاز «نهضت آب» در عسلویه در آینده نزدیک
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  دکتر محمد شیخان  در نشست با جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان‌های جنوب استان بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان، سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: تأکید رئیس جمهور و دولت محترم، بر حرکت پرشتاب برای حل مسائل اساسی کشور و خدمت‌رسانی هدفمند به مردم در راستای تحقق شعار سال است.
وی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی به عنوان یک صنعت پیشرو در بخش تولید، ارزش آفرین و اثربخش در حوزه اقتصاد کشور مورد توجه جدی است، افزود: در این حوزه هلدینگ خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت‌های اثرگذار و با استفاده از پتانسیل نیروی‌های متعهد و متخصص ایرانی توانسته نقشی بی‌بدیل در عرصه تولید، تکمیل زنجیره ارزش و کسب ثروت ملی ایفا کند، و رکوردهای تازه‌ای در صنعت پتروشیمی برجای بگذارد.
شیخان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی، بویژه شهدای گرانقدر استان بوشهر، تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه مقاومت و ایستادگی، کارنامه‌ای درخشان دارد و با داشتن دلیرمردان و شیرزنانی که نام و آوازه‌شان به عظمت خلیج فارس در تاریخ می‌درخشد، به عنوان میزبانان مهربان و نجیب صنعت، بویژه صنعت پتروشیمی، موجب رشد و اعتلای این صنعت در کشور شده‌اند.
وی افزود: در راستای عمل به ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در استان بوشهر و با دستور دکتر علی عسکری، بزودی یکی از برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس با عنوان «نهضت آب»، برای مرتفع کردن مشکلات آب روستاهای استان بوشهر عملیاتی می‌شود.
مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد تاکید کرد: در این مسیر در مرحله اول کمک به مشکلات روستاهای چهار شهرستان جنوبی و سپس سایر مناطق استان با استفاده از راه اندازی آب شیرین‌کن‌های کوچک و از طریق شیرین‌سازی آب دریا و همچنین مشارکت در اجرای طرح‌های اشتغال آفرین از جمله ایجاد گلخانه‌های صنعتی و…. . با توجه به پتانسیل‌های موجود، عملیاتی خواهد شد.
شیخان تاکید کرد: برای تحقق این اهداف ما نیازمند همراهی و همفکری مسئولین جامعه محلی، نخبگان، دانشگاهیان، صاحبان ایده و اصحاب رسانه استان بوشهر هستیم.
وی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک فرصت دانست و خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از فرصت خدمت برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از رسالت‌های مدیران است و امیدواریم بتوانیم از فرصت بوجود آمده برای اعتلای کشور عزیزمان وکمک به توسعه و آبادانی ایران سربلند بهره‌مند شویم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی