۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۱۵۴۷۶۰

سرمایه‌گذاری برای توسعه پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به توسعه، نوسازی و بازسازی پایانه‌های نفتی در جنوب و شمال کشور گفت: برای تحقق این مهم ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.
سرمایه‌گذاری برای توسعه پایانه‌های نفتی ایران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،محسن خجسته مهر ظهر امروز در بازدید از طرح‌های مختلف پایانه نفتی در جزیره خارگ این جزیره را منطقه‌ای استراتژیک و جزء مناطق راهبردی کشور دانست و اظهار داشت: تمام زنجیره فعالیت‌های شرکت ملی نفت ایران در  جزیره خارگ محقق می‌شود.
وی از توسعه مخازن ذخیره‌سازی نفت خام در خارگ خبر داد و بیان کرد: ساخت مخازن جدید در خارگ در دستور کار قرار گرفته و با تحقق آن ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام در خارگ 4 میلیون بشکه افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اضافه کرد: ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام در بندر جاسک 10 میلیون بشکه و در پایانه نفتی تهران 500 هزار بشکه اضافه می‌شود.
خجسته مهر توسعه و نوسازی و بازسازی پایانه‌های نفتی ایران در جنوب و شمال کشور را از برنامه‌های مهم در دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: برای تحقق این مهم 3 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که 80 درصد آن در دولت سیزدهم تخصیص یافته است.
معاون وزیر نفت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در خارگ را مورد تأکید قرار داد و گفت: مدیرعامل پایانه نفتی ایران مستقر در خارگ بومی منطقه است و توجه ویژه‌ای به حل مشکلات این جزیره دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی