۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۵۵۲۵۹

درخشش نخبگان نفت سپاهان در بین صنایع بزرگ استان اصفهان

در مراسمی که به مناسبت گرامی داشت روز کار و کارگر به میزبانی پالایشگاه نفت اصفهان در شهرک شهید منتظری برگزار گردید از طرح های برگزیده استان در سی و چهارمین جشنواره "امتنان از کارگران و کار گرو ه های نخبه" تجلیل به عمل آمد.
درخشش نخبگان نفت سپاهان در بین صنایع بزرگ استان اصفهان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در این مراسم که با حضور استاندار ، فرمانداران   استان، مدیر عامل پالایشگاه نفت اصفهان و مدیران ارشد صنایع بزرگ استان از جمله شرکت پتروشیمی اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد مبارکه و جمعی از مدیران ارشد ارگان های مختلف استان برگزار گردید، ریاست  پالایشگاه نفت سپاهان و جمعی از کارکنان شرکت نیز حضور داشتند.
طی این مراسم ، طرح ارائه شده، کارگروه نخبه شرکت نفت سپاهان، پس از سه مرحله داوری توسط داوران کشوری، بعنوان طرح نمونه استانی معرفی و تندیس جشنواره امتنان توسط مرتضوی، استاندار  به اعضای این کارگروه اعطا گردید.
کارگروه فعال در این حوزه از واحد HSE بخش آتش نشانی، متشکل از جواد نیک پور اصفهانی (ارائه دهنده ایده اصلی طرح)، حسین رستم نیا، محمد قربانی و محمد جزینی، به سرپرستی  مهندس سیدجواد حسینی میباشند و طرح ارائه شده "اتوماسیون بازدید کپسول های آتش نشانی" در قالب یک اپلیکیشن موبایل بود که از بین 970 طرح ارائه شده بعنوان طرح برتر در استان منتخب و معرفی گردید. 
 





 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی