۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۵۵۳۳۰

آخرین آمار کرونا در ایران ۲ خرداد

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۴۵ رسید.
آخرین آمار کرونا در ایران ۲ خرداد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۴۹۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۳۱۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۴۸۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۳۰۶ دُز رسید.
از دیروز تا امروز ۲ خردادماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۲ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۳۷۳ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۳۶۵ هزار و ۱۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۲۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۶ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر هیچ شهرستان در وضعیت قرمز نیست، ۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۶۸ شهر در وضعیت زرد و ۳۷۹ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی