۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۵۵۸۴۰

کشف ۱۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اشرافیت پلیس استان و کشف ۱۵۰هزارلیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال طی عملیاتی منسجم و هدفمند خبرداد.
کشف ۱۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در سطح شهرستان بندرعباس اجرا شد.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با اشرافیت اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاق سوخت و محل های دپو، با همکاری مشترک و میدانی پلیس آگاهی و پشتیبانی عملیاتی یگان ویژه استان در چند عملیات پلیسی در روستاهای جلابی، حسین آباد و پشتکو از توابع شهرستان بندرعباس، ضمن شناسایی چند بارانداز و محل دپو سوخت مجموعا 150 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند. 
این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی سوخت های قاچاق مکشوفه در این طرح را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی بالغ بر 30 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه تعداد 58 عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی کوچک و بزرگ جمع آوری و تعداد 8 دستگاه خودرو شوتی وانت نیسان حامل و فعال در قاچاق سوخت که معمولا در سطح معابر بصورت بسیار ناهنجار و خطرناک مبادرت به رانندگی و انتقال سوخت می کردند، توقیف شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی پلیس در حوزه مقابله با قاچاق بویژه قاچاق سوخت، بیان داشت: سوخت های کشف شده از باراندازها و محل های دپو تخلیه و بوسیله چند دستگاه کامیون تانکر به شرکت پخش فرآروده های نفتی تحویل شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه وسایل نقلیه حامل سوخت در معابر با رانندگی بسیار خطرناک سبب به خطرافتادن ایمنی شهروندان گردیده و بنای ما بر این است این طرح ها را با محوریت برخورد با خودروهای شوتی بصورت مستمر در دستور کار خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: لازم است عموم مردم قدرشناس استان نیز در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در سطح خرد و کلان، بلافاصله از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های 110 به پلیس گزارش کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی