۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱
کد مطلب : ۱۵۵۹۸۵

قهرمانی پتروشیمی بندرامام در رشته تیراندازی

ورزشکاران شرکت پتروشیمی بندرامام در ششمین المپیاد سراسری فرهنگی – ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت مقام قهرمانی رشته تیراندازی را کسب کردند.
قهرمانی پتروشیمی بندرامام در رشته تیراندازی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،ششمین المپیاد سراسری فرهنگی – ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت به میزبانی شرکت ملی نفت در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمود آباد در حال برگزاری است.
این المپیاد که در شش رشته ورزشی برگزار می‌گردد، از تاریخ ۲۳ خرداد ماه آغاز شده است و تا ۳۰ ام ماه جاری بین جانبازان چهار شرکت پتروشیمی، گاز، پالایش و پخش و نفت در جریان خواهد بود.
در رشته‌ی تیراندازی این رقابت‌ها که در روزهای ۲۶ و ۲۷ برگزار شد، بازیکنانی از چهار شرکت اصلی وزارت نفت در سه کلاس ah1 ،sh2، sh4 و دو بخش تفنگ و تپانچه به رقابت پرداختند که در خاتمه تیم پتروشیمی بندرامام بعنوان نماینده صنعت پتروشیمی کشور با کسب بالاترین امتیاز عنوان قهرمانی رشته تیراندازی این رقابت‌ها را کسب کرد.
گفتنی ست در این رقابت‌ها حمید آبیاری با کسب ۵۵۰ امتیاز در رشته تفنگ sh1 و علی شعبانی با کسب ۵۶۲ امتیاز در رشته sh2 مقام نخست را کسب کردند و هوشنگ شعبانی با کسب ۵۲۵ امیتاز مقام سوم رشته تپانچه sh4 را کسب کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی