۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۱۵۵۹۹۲
تا پایان سال ؛

تمام استان‌ها تحت پوشش کیمیااسپیدی قرارمی‌گیرند

عضو هیئت مدیره شرکت کیمیا اسپیدی گفت: کیمیا اسپیدی از سال ۹۵ آغاز به کار کرده و امروز بیست و پنجمین شعبه آن افتتاح می‌شود و بنا داریم تا پایان سال تمام استان‌های کشور را تحت پوشش داشته باشیم.
تمام استان‌ها تحت پوشش کیمیااسپیدی قرارمی‌گیرند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سید احمد هاشمی در مراسم افتتاح بیست و پنجمین شعبه کیمیا اسپیدی گفت: شرکت نفت سپاهان در سال ۷۱ تاسیس شده و در سال ۷۹ به صندوق بازنشستگی نفت واگذار شد و بزرگترین شرکت تولید کننده روغن پایه در خاورمیانه است که بخش عمده‌ای از تولیدات خود را به روغن‌های موتور تبدیل می‌کند.
مدیرعامل پتروشمی اصفهان ادامه داد: قبل از داشتن شعبه در استان‌ها، خدمات رسانی صورت می‌گیرد و برای تمرکز فعالیت‌ها و سرویس دهی، شعبه‌ها در استان‌ها فعالیت می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: در سطح کشور بیش از ۴۵۰ نفر نیروی کار داریم و در شبکه توزیع هم بیش از ۲۰۰ خودرو فعالیت دارند، همچنین یک شبکه حمل و نقل درون شهری هم برای بهبود توزیع راه‌اندازی شده است.
وی عنوان کرد: برند اسپیدی و مگلوب بالاترین برند روغن موتور در سطح کشور است.
اظهار کرد: در کشور ۴ پالایشگاه و حدود ۱۵۰ شرکت داریم که در این حوزه فعال هستند؛ البته ۸۵ تا ۹۰ درصد بازار توسط ۴ پالایشگاه تحت پوشش قرار دارد، در شرکت کیمیا اسپیدی توزیع عدالت محور از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
کیمیا اسپیدی مانع از ایجاد قیمت‌های کاذب محصولات می‌شود
وی اضافه کرد: در برخی موارد واسطه‌ها و دلال‌ها باعث می‌شدند محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف کننده نرسد، ما برای حل این چالش، کالا را به طور مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسانیم، هدف بعدی ما هم جلوگیری از رواج پیدا کردن قیمت‌های کاذب در بازار است و با اذعان مسئولین، در سال گذشته اگر شرکت ما نبود امکان نظارت در بازار وجود نداشت، با نوع توزیع محصولات توسط شرکت کیمیا اسپیدی، امکان اخلال در بازار و مجال به واسطه‌گرها داده نشد.
گفت: تخلفات و تقلب در بازار روغن یکی از موارد شایع است و با راه‌اندازی شبکه توزیع، جلوی این امر گرفته شد و در گام بعدی گسترش جغرافیای توزیع از اهداف ما است.
این مسئول بیان کرد: تمام واحدهای تولیدی به رعایت مسایل زیست محیطی الزام دارند و اگر غیر از این باشد، استاندارد، کالاها را تایید نمی‌کند و کیمیا اسپیدی هم به عنوان مسئولیت اجتماعی این امر را مد نظر دارد.
وی عنوان کرد: در قزوین حدود ۶ تا ۷ میلیارد سرمایه در گردش هزینه شده و توسعه این واحد در آینده توسعه پیدا می‌کند.
شرکت کیمیا اسپیدی، زیرمجموعه شرکت نفت سپاهان است که ۲۵ شعبه آن در استان‌های مختلف فعال است و حدود ۲۰ نوع محصول تولید می‌کند.
همانطور که صنعت خودرو و روغن‌های صنایع در سطح دنیا به سرعت در حال پیشرفت است روغن‌های گروه یک در حال منسوخ شدن است و برنامه مدونی داریم که تولید و راه‌اندازی دستگاه‌هایی است که به تولید روغن‌های گروه دو و سه کمک می‌کند.





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی