۶
۹
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۱۵۶۲۷۵
پیام یکی از کارکنان پتروشیمی مارون؛

دور از انصاف است که مدیران با خانواده در مشهد باشند و کارگران زیر آفتاب مشغول راه اندازی کمپرسور!

در حالی که پتروشیمی مارون بیش از ۷۰ روز است که از مدار تولید خارج شده و سخت ترین شرایط خود را طی دهه گذشته می گذراند اما مدیران سطوح بالا و میانی پتروشیمی مارون در این بازه زمانی حساس راه اندازی الفین در سفر مشهد و هتل سوپر لاکچری مشغول وقت گذرانی هستند!
دور از انصاف است که مدیران با خانواده در مشهد باشند و کارگران زیر آفتاب مشغول راه اندازی کمپرسور!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،این در حالیست که کارکنان پتروشیمی مارون این روزها با استرس زیاد برای راه اندازی واحد الفین با مشکلات سخت و بعضا غیر قابل پیش بینی دست و‌ پنجه نرم می‌کنند.
بر اساس پیامی که کارکنان خدوم پتروشیمی مارون برای نفت ما ارسال کرده اند از این شرایط که مدیریت عالی و برخی مدیران میانی به همراه خانواده با هزینه مارون و‌ با تقبل فول امکانات هتلینگ به بهترین هتل سوپرلاکچری مسافرت میکنند ابراز نارضایتی کرده و کارمندان و کارگران پتروشیمی مارون از وضعیت این روزها تحت فشار راه اندازی دچار یاس و افسردگی و خستگی شده اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عبدالمحمد آزادی
پدر جان، همه رفتن مشهد، ما را نبردن. ما موندیم و‌ یه کمپرسور تعمیری . هر جاش را میگیریم یه جای دیگه روغن میده.
سلمان دورقی
سلام علیکم. والله اینجا خیلی هوا گرمه. داغون‌شدیم از اورهال.همش میریم عرق میکنیم. خودشون رفتند سفر. فقط مهندس خ…..آدم خوبیه. شربت آبلیمو‌ میده.خودش هستش.
خوبه شربت بخورین خنک میشین
نگران بیت المال
مسلمون واقعی،که مثل این شخص ریا کار و اهل ریخت پاش های هنگفت و بعضا شخصی از جیب شرکت نباشه و فقط فکر هم زبان و هم قومیت های خودش در سر کار آوردن در همه سطوح شرکت نباشه زیاد داریم در این مملکت، که باید جایگزین چنین افراد نا اهل و ریاکاری که وصله ناجور محسوب می شوند گردند
رضایی
درود خدا بر دکتر امین امرایی شیرمردی از دیار زاگرس که یه تنه درافتاده با یه گله گرگ از خدا بی خبر
حضرات مهندسی که فقط بلد هستین تخریب کنید
امین امرایی رو حضرات اطرافش رو فریب داد همونایی که قبل از دکتر امرایی مارون رو خورده و برده بودن لطفا یکم از روی منطق صحبت کنید
به امید خدا الفین هم در مدار تولید قرار گرفت به کوری چشم دکتر محبوبمان 👏👏👏
رضایی
روهتان سیاه کمپرسور مثل ماست استارت شد
درود خدا بر دکتر امین امرایی بزرگ
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
عدالت طلب حق طلب
درود خدا بر ویژه خواران بیت المال؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره ، پاچه خواریت هم مقطعی داره. دنیا دار مکافاته به حکم خدا دوران ویژه خواری زود تموم میشه
ثریا
راه اندازی کمپرسور الفین نتیجه کار و تلاش سخت نفرات قدیمی تعمیرات و بهره برداری مارون هست. همون نفراتی که بدنه میانی و پایین مارون را تشکیل داده اند. ولی چه فایده نتیجه ش به نفع مدیریتی که هیچ تخصصی در پتروشیمی ندارد تمام میشود.
مدیرعاملی که فقط حرف میزند و عمل نمیکند. قرار بود پاداش اورهال بدن ولی ندادن. پاداش مجمع را هم هنوز ندادن. قرار بود یک وام خوب بدن که ندادن. فقط حرف و وعده تو خالی.
ح ق
راه اندازی کمپرسور نتیجه تخصص و تجربه تیم ماشینری و همینطور ابزاردقیق بود . مخصوصا سرپرست تیم با تمام بی مهری هایی که دید جانانه و شجاعانه جنگید.