۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۱۵۶۳۱۱

مصرف بنزین کشور چقدر است؟

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از ابتدای سال تا روز گذشته به طور متوسط بیش از ۱۱۲ میلیون لیتر بنزین در کشور استفاده شده است.
مصرف بنزین کشور چقدر است؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،نژادعلی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به سوخت با کارت بانکی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران در راستای  بحث توسعه و ارتقا فناوری به دنبال روش‌های نوینی است که بتواند در واقع این تخصیص سرمایه را از طریق روش‌های جدید انجام بدهد.
او گفت: باتوجه به اینکه کارت های سوخت وارداتی است، برای جلوگیری از ارز بری این کار دنبال می شود.
نژاد علی گفت: هر شخصی که کارت بانکی دارد اطلاعات کارت بانکی اش در اختیار خودش هم هست یعنی خود اطلاعات کارت‌های بانکی از طرفی شماره حسابش ارتباط مستقیم دارد با کد ملی  این ارتباط از طریق بانک‌ها برقرار شده است. ارتباط دیگری که نیاز است روی آن کار می‌کنیم، ارتباط بین آن کد ملی و خودرویی است که این کد ملی برای آن ارتباط پیدا کرده است.
معاون وزیر نفت گفت: میانگین مصرف سوخت  از ابتدای سال تا روز گذشته عدد بیشتر از ۱۱۲ میلیون لیتر در روز است به طوریکه امسال تقریبا ما دوازده ونیم درصد رشد مصرف داریم.
او  با تاکید بر مدیریت مصرف سوخت افزود: بحث مان این است که با همین میزان تولید در داخل کشور بتوانیم مصرف سوخت را مدیریت کنیم.
نژاد علی در خصوص شایعاتی  نبود بنزین سوپر گفت: ببنزین سوپر همانند قبل در جایگاه‌های عرضه بویژه  کلان شهر‌ها در حال انجام است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی