۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۵۶۴۰۴

کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد مقدس گفت: با تلاش ماموران کلانتری طرق مشهد یک باند حرفه ای قاچاق سوخت به استان های جنوبی کشور متلاشی شد.
کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مشهد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: با کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی چند فرد سودجو در قاچاق گسترده فرآوردهای سوختی از مشهد به یکی از استان های جنوبی کشور موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری طرق با یک سری تحقیقات گسترده میدانی 3 مخفیگاه محل بارگیری محموله های سوخت قاچاق این باند حرفه ای را در مناطق حاشیه های شهر مشهد شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه در این محل ها با هماهنگی مقام قضائی طی 4 عملیات مجزا و غافلگیرانه وارد عمل شدند.
وی گفت: در این رابطه 8 نفر دستگیر، 4 دستگاه کامیون، 4 دستگاه وانت نیسان توقیف و بیش از 80 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به معرفی متهمان این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی و تأکید به برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با متخلفان یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود لذا شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با قاچاق کالا و ارز با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی