۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۱۵۶۹۶۲

بازدید کارشناسان انجمن نت از پتروشیمی لردگان

کارشناسان و ارزیابان انجمن نت ایران سه شنبه و چهارشنبه از مجتمع پتروشیمی لردگان بازدید کردند.
بازدید کارشناسان انجمن نت از پتروشیمی لردگان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، حمید میرزاخانی ریاست تعمیرات و نگهداری شرکت پتروشیمی لردگان گفت: ممیزان در ابتدا بازدیدی از وضعیت واحدهای تولیدی ،انبار و کارگاه های تعمیراتی داشتند و سپس طبق برنامه از پیش تعیین شده، در بخش های مختلف اظهارات مندرج در اظهارنامه را بررسی و راستی آزمایی نمودند.
میرزاخانی همچنین با اشاره به بررسی معیارهای مرتبط در بخش های اهداف،توانمندسازها و نتایج،افزود:در مجموع تیم ارزیابان نسبت به اقدامات صورت گرفته در مدت زمان کوتاه از راه اندازی شرکت،رضایت خود را نسبت به فرآیندهای نگهداری و تعمیرات اعلام نمودند.
گفتنی است دراین بازدید میدانی، مهندس ابولحسینی، ارزیاب ارشد انجمن نت نیز همت والای مدیریت و وجود پرسنل جوان و نخبه شرکت در بخش های مختلف را از بارزترین مولفه های تعالی در شرکت پتروشیمی لردگان دانست و از اقدامات شاخص صورت گرفته در حوزه نگهداری و تعمیرات تقدیر و تشکر کرد.
در پایان غلامرضا صمدی ریاست مجتمع پتروشیمی لردگان از همکاری و تلاشهای بی وقفه همکاران تقدیر و تشکر نمودند. جایزه تعالی نگهداری و تعمیرات ایران،فرآیندی است که طی آن همه ساله به برترین سازمان های ایرانی حائز شرایط،گواهینامه،تقدیرنامه یا تندیس جایزه تعالی نت از طریق برگزاری همایش اعطا می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی