۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۵۷۰۲۲

محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی

پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلی نخستین هفته مرداد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد که بر اساس آن، محور کندوان یکطرفه خواهد شد.
محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه چهارم مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه هفتم از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است؛ با این حال تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
براساس جدول محدودیت پلیس راهور، تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور یادشده از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم مرداد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور یادشده از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه پیش‌رو از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
بنابر اعلام پلیس از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.
پلیس راهور فراجا تردد همه تریلرها را از محور هراز کماکان ممنوع اعلام کرد. علاوه‌براین، همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه (چهارم تا ششم مرداد) از محور هراز ممنوع است.
براساس این گزارش، اجرای محدودیت‌های یادشده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی