۱
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۱۵۷۰۷۳
ثبت رکورد جدید در پتروشیمی اصفهان؛ 

تولید انیدرید فتالیک پتروشیمی اصفهان رکورد زد 

به همت مدیران و کارشناسان شرکت پتروشیمی اصفهان و با رفع مشکلات فنی واحد انیدریدفتالیک و خرید خوراک اورتوزایلین مورد نیاز، این شرکت موفق شد رکورد جدیدی ثبت نماید.
تولید انیدرید فتالیک پتروشیمی اصفهان رکورد زد 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، با اصلاح موارد ذکر شده رکورد سال ۱۴۰۰ شکسته شد و تولید انیدرید فتالیک از ۳۵ هزار و ۷۰۰ تن عبور کرد.
این در حالیست که بیشترین میزان تولید انیدرید فتالیک این شرکت مربوط به سال ۱۴۰۰ و برابر ۳۴هزار تن بود و این رکورد پس از ۱۲ سال شکسته شد.
شایان ذکر است واحد انیدرید فتالیک پتروشیمی اصفهان با ظرفیت اسمی ۴۰ هزار تن به بهره برداری رسید ولی به دلایل مختلف از جمله مشکلات فنی و عدم تامین خوراک و کاتالیست مورد نیاز، ظرفیت طراحی محقق نگردید ولیکن طی سالیان گذشته با اجرای پروژه‌های اصلاحی، بهبود و رفع موانع و گلوگاه‌ها برای اولین بار رکورد تولید بالاتر از ۳۵ هزار تن در سال ثبت گردیده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


پتروشیمی اصفهان - شصفها
پتروشیمی اصفهان - شصفها
پدیده یک سال آینده بورس خواهد بود !
پتروشيمي‌ اصفهان‌ (شصفها)
شصفها در حال حاضر 12 برابر سرمایه کوچک سی میلیارد تومانی خود سود انباشته دارد .
وضعیت دریافت خوراک از شپنا به علت مالکیت جدید شپنا بسیار رو به بهبود است .
( منبع : گزارشات و مجمع تیرماه 1402 شصفها )
سود امسال به علت هزینه سنگین بازنشستگی پیش از موعد پرسنل به شدت پایین نشان داده شده است . ( احتمالا عمدی ) . لذا این ای پی اس و پی به ای به نوعی فیک محسوب میگردد .
جالب است که در سال 91 سابقه دی پی اس 500 تومانی دارد !
( با تورم ده ساله برای 1402 ، حداقل چقدر باید باشد ؟ ! )
قیمت تمام شده خرید هر سهم شصفها برای شپنا 14 هزار تومان است .
ولع خریداران در روز جاری و روزهای قبل نیز کاملا مشهود است .
به نظر من این پتروشیمی با مارکت پایین و اکازیون شش همت ، از گزینه های خوب یک سال آینده بورس خواهد بود . همان طور که در دو سال گذشته نیز استحکام خود را نشان داد و تا هر سهم بیست و دو هزار تومان نیز بالا آمد .
ضمنا چارت هیکن اشی و ایچی موکو شصفها را با تایم فریم یک ماهه ببینید . به نظر بسیار عالی است . ( برای سهام مظنون به شیطنت و دستکاری قیمت ، پیشنهاد بنده ، استفاده از تایم فریم بلند مدت یک هفته یا یک ماهه است . )
مژگان
خیلی عالی بود .
لطفا بیشتر بنویسید .

لطفا مطالب بورسی سایت افزایش یابد .

ممنون