۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۵۷۱۱۴

راه اندازی خط سوم کیسه زنی بسته بندی واحد LD پتروشیمی امیرکبیر

رییس اداره ساخت داخل شرکت پتروشیمی امیرکبیر از راه اندازی خط سوم کیسه زنی بسته بندی واحد LD پتروشیمی امیرکبیر با تکیه بر دانش و متخصصان ایرانی خبر داد.
راه اندازی خط سوم کیسه زنی بسته بندی واحد LD پتروشیمی امیرکبیر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،افشین خلفی گفت: در روزهایی که برخی از شرکت های خارجی به بهانه تحریم های آمریکا از انجام تعهدات خود در قبال صنعت پتروشیمی ایران سر باز می زنند، مهندسان داخل موفق به راه اندازی این مهم شدند.
وی افزود: از حدود چهارسال پیش که خط سوم کیسه زنی بسته بندی واحد LD به دلیل فرسودگی از رده خارج شد و وندور آلمانی از تعمیر قطعات سرباز میزد، این جوانان ایرانی بودند که با اعتماد و پشتیبانی مدیریت پتروشیمی امیرکبیر وارد کار شدند واجازه توقف روند بسته بندی محصولات را ندادند.
رئیس اداره ساخت داخل پتروشیمی امیرکبیر اظهار داشت: عدم سرویس دهی کامل خط کیسه زنی واحد LD از مهمترین دغدغه های ما در چند سال اخیر بود که هر لحظه امکان داشت با کوچکترین اشکال در دو خط دیگر کیسه زنی، این شرکت را دچار چالش در بسته بندی محصولات کند.
خلفی از تاکید مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر بر استفاده از دانش داخلی برای حل این موضوع خبر داد و گفت : پس از ساخت و تعمیر ۱۱۸ قطعه و چند مرحله آزمایش، حالا بسته بندی واحد LD با تمام ظرفیت در سرویس قرار گرفته است.
گفتنی است پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولید کننده متنوع ترین گریدهای پلی اتیلن،همواره توسعه محوری و ارتقا سطح رضایت مندی ذی نفعان را در نظر دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی