۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۵۷۴۳۹

افق پیش روی پتروشیمی امیرکبیر روشن است

سرپرست مدیریت برنامه ریزی ، فناوری و توسعه شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: با اجرای برنامه های در نظر گرفته شده در قالب سند چشم انداز در افق ۱۴۰۴ آینده روشنی پیش روی این شرکت است.
افق پیش روی پتروشیمی امیرکبیر روشن است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،عبدالکریم محمدی زاده” در حاشیه ممیزی خارجی این شرکت افزود : طرح ها و برنامه های مدونی در همه زمینه ها ترسیم شده که اجرای آن قطعا اثرات مثبتی بر روی عملکرد این شرکت و به تبع آن رضایتمندی ذینفعان سازمان خواهد گذاشت.
وی با تقدیر از حضور تیم ممیزی در پتروشیمی امیرکبیر بیان داشت: ارزیابی ها و ممیزی ها بر اساس استاندارد های جهانی سبب پیشبرد و پیشرفت اهداف خواهد شد و واز طرفی این فرایند ها باعث اطمینان از جهت گیری صحیح سازمان در مسیر توسعه پایدار و بهبود مستمر خواهند شد.
سرپرست مدیریت برنامه ریزی ، فناوری و توسعه پتروشیمی امیرکبیرگفت : مهمترین هدف از ممیزی خارجی شناسایی ریسک ها و نقاط قابل بهبود و رفع آنها در جهت حداکثر سازی بهره وری و بهبود عملکرد با اجرای صحیح چرخه برنامه ریزی ، اجرا ، کنترل و اقدام (PDCA) می باشد .
محمدی زاده افزود: با وجود اجرای نظام بودجه ریزی در پتروشیمی امیرکبیر ، یکی از رویکرد های این دوره با رهنمون ها و تاکیدات مدیرعامل آماده سازی سند بالادستی در حوزه مطالعات استراتژیک با در نظر گرفتن متدلوژی بومی امیرکبیر و بکارگیری ماتریس های ورودی ، مقایسه و کمی سازی استراتژی ها بوده تا سازمان ضمن تمرکز منابع بر موضوعات کلیدی و حیاتی بر اساس برنامه مدون و منسجم در جهت سودآوری پایدار و رشد عملیاتی حرکت نماید.
وی با اشاره به توانمندی های پتروشیمی امیرکبیر اظهار داشت: با اجرای ارزیابی و ممیزی های برنامه ریزی شده در سازمان شناسایی نقاط قوت برای استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت به عنوان یکی از دستاوردهای مهم ، تقویت و ارتقاء این نقاط قوت برای بهبود عملکرد سازمان و استفاده از فرصت های پیش رو نیازمند برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت می باشد که این سند تدوین و بر اساس آن در حال حرکت هستیم .
محمدی زاده توسعه صنایع پایین دستی را از برنامه های پتروشیمی امیرکبیر عنوان کرد و گفت : ما به دنبال تکمیل زنجیره ارزش هستیم و مراحل مطالعات آن در حال نهایی شدن است و ایجاد ارزش افزوده از محل تکمیل زنجیره ارزش به عنوان یکی از سیاست های افزایش سودآوری شرکت بصورت جدی در دستورکار مجموعه های تولید ، خدمات فنی و بخش پژوهش ‌‌فناوری قرار داده شده است که در آینده نزدیک خبرهای خوشی در این حوزه برای مجموعه پتروشیمی امیرکبیر بهمراه خواهد داشت .
گفتنی است ممیزی خارجی شرکت پتروشیمی امیرکبیر طی سه روز از شانزدهم تا هجدهم مرداد از سوی شرکت DAS انجام شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی