۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰
کد مطلب : ۱۵۸۰۰۲

حضورمدیرعامل پتروشیمی شازنددرمسابقات فرهنگی

مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات سراسری فرهنگی ورزشی فرزندان ۱۷ سال و پایین تر کارکنان صنعت پتروشیمی کشور با حضور دکتر خلیلی نیا مدیرعامل پتروشیمی شازند برگزار شد.
حضورمدیرعامل پتروشیمی شازنددرمسابقات فرهنگی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات سراسری فرهنگی ورزشی فرزندان ۱۷ سال و پایین تر کارکنان صنعت پتروشیمی کشور روز شنبه چهارم تیر ماه با حضور دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند و جمعی از مدیران ورزشی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ورزش استان مرکزی در محل آمفی تئاتر مجتمع پتروشیمی شازند برگزار شد.
مدیرعامل پتروشیمی شازند در سخنان کوتاهی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه توجه به موضوع ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان داشت: یکی از اقدامات و برنامه های مهم شرکت پتروشیمی شازند، توجه ویژه نسبت به مقوله ورزش قهرمانی است و در این راستا ضمن پیگیری در جهت بهسازی و نوسازی سالن و امکان ورزشی شرکت، در زمینه حضور حرفه ای در تیم ها و رشته های ورزشی نیز برنامه هایی را در دست اقدام داریم.
دکتر خلیلی نیا خاطر نشان ساخت: در زمینه حضور در مسابقات و میادین ورزش قهرمانی، پتروشیمی شازند ضمن پیگیری تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی، به دنبال حضور آقایان و بانوان در لیگ های متعدد کشوری می باشد که با تاسیس این باشگاه، امکان حضور تیم پتروشیمی شازند در رشته های مختلف ورزشی فراهم و مهیا خواهد شد.
مدیرعامل پتروشیمی شازند در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر ارتقای سطح تحصیل و دانش ورزشکاران و فرزندان کارکنان صنعت پتروشیمی در کنار ارتقای مدارج ورزشی، خواستار توجه ویژه مدیران عامل دیگر شرکت های پتروشیمی به مقوله ورزش قهرمانی شد.
 



 
خاطر نشان می شود آقای پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز ضمن تقدیر از تلاش ها و توجه ویژه دکتر خلیلی نیا و حمایت ایشان از مقوله ورزش قهرمانی، از آمادگی خود و‌ مجموعه ورزش استان مرکزی در خصوص تسریع در صدور مجوزهای و همکاری های لازم در جهت تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی شازند خبر داد.
 

 
در پایان این مراسم با حضور مدیران و مسئولین حاضر از ورزشکاران و تیم های برتر ورزشی با اهدای مدال، لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.
 



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی