۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۱۵۸۰۴۲

بورس همچنان می تازد

بازار سهام در ادامه ی رشد دو روز گذشته، امروز نیز با رشدی ۳۲ هزار واحدی به پایان رساند و توانست خود را در کانال ۲ میلیون واحدی تثبیت کند.
بورس همچنان می تازد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بازار سهام سومین روز کاری هفته را مشابه دو روز گذشته پر تقاضا آغاز کرد. البته رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار، شاهد افزایش عرضه ها در بازار بودیم اما در نهایت شاخص کل با صعود به کار خود پایان داد.
بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 32 هزار واحدی به 2 میلیون و 84 هزار واحد رسید و توانست خود را در کانال 2 میلیون واحدی تثبیت کرد. همچنین  شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 4700 واحدی به ارتفاع 705 هزار واحد رسید.
گفتنی است سه نماد «فارس»، «پارسان» و «وغدیر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 31 مرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 10 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
در بازار امروز 248 نماد در محدوده مثبت و 183 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 188 نماد در محدوده مثبت و 205 نماد در محدوده منفی معامله شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی