۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۱۵۸۰۹۳

رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۹۰۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۷۳ واحدی قرار گرفت.
رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۵۰۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۸۸ هزار و ۶۷۰ واحدی قرار گرفت.  در انتهای بازار شاخص شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۹۰۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۷۳ واحدی قرار گرفت.
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «پارسان» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «شستا» و «شهر» سه نماد پر تراکنش بودند.
شاخص کل هم وزن با رشد هزار و ۸۷۳ واحدی روی پله ۷۰۷ هزار و ۱۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۵۲۰ هزارمیلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۶۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «انبوه سازی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
اهرم، افران و میدیکو ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خگستر و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۴۹۴، کارا و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و خاور بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی