۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۱۵۸۱۱۳

پرونده پتروشیمی میانکاله روی میز رییس جمهور

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در یک سفر یک روزه به آمل ضمن افتتاح و بازدید از چند طرح صنعتی بزرگ، از سد هراز و سایت زباله عمارت آمل بازدید و نیز در ارتباط با آخرین وضعیت پتروشیمی میانکاله اعلام نظر کرد.
پرونده پتروشیمی میانکاله روی میز رییس جمهور
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،علی سلاجقه  در جمع خبرنگاران با بیان این که پرونده پتروشیمی میانکاله در کمیسیون زیربنایی دولت برای تصمیم نهایی روی میز رئیس جمهور است، گفت: در این مورد همه نسبت به نظرات ما آگاه هستند و دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست این پرونده خارج شده است.
علی سلاجقه افزود: من نظر خاصی در ارتباط با این پرونده به‌عنوان فرد ندارم، محیط زیست یک دستگاه تخصصی است تمام کارها در قالب یک فرایند بررسی و اظهار نظر می شود.
وی بیان داشت: در زمان حاضر با توجه به روندی که انجام شده پرونده پتروشیمی در کمیسیون زیربنایی دولت است و رئیس جمهور تصمیمات نهایی را می گیرد و تا بعد از تصمیم در خدمت هستیم.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: به‌عنوان یک دستگاه ناظر همه نسبت به نظرات ما آگاه هستند و الان دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست خارج شده است، بنابراین تا زمانیکه کار دست ما بود ما نظر خود را اعلام کردیم و الان از مجموعه محیط زیست خارج شد.
معاون رییس جمهور این را هم گفت که امیدواریم خود مجموعه ریاست جمهوری تصمیم گیری کنند و مطالبه ای را می خواهیم که هم محیط زیست حفظ شود و هم توسعه کشور به نحو مطلوب صورت گیرد.
سلاجقه اظهار داشت: توسعه زیرساخت ها به طور جدی در کشور با مشکل مواجه است و اگر ناترازی در انرژی و بخش های متعدد در کشور بوجود می آید نشانگر آن است که زیرساخت ها با مشکل مواجه هست و توسعه باید اتفاق بیافتد.
 
رییس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در دولت مردمی و انقلابی مبتنی بر اصول علمی و قواعد و مقرراتی که در مجموعه محیط زیست کشور وجود دارد اعلام کردیم که بن بستی وجود ندارد لذا بدنبال راهکارهایی برای اینکه اتفاقات خوبی در کشور رقم زده شود، هستیم اما در مورد موضوع خاص پتروشیمی میانکاله منتظر تصمیم دولت می باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عارف
مطمئن باشید پتروشیمی تو میانکاله تأسیس میکنند مخالفت محیط زیست هم جنگ زرگری هست فقط چطور هست که به قول خودشون ابر بدهکار بانکی آزادانه میگرده و کسی کاریش نداره؟ به همون دلیل هم مجوز رو میگیره