۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۱۵۸۱۵۱

بازدید مدیرعامل بانک رفاه از پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان یکی از بانک‌های مهم تجاری کشور با سرمایه مناسب آماده ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به صنایع پتروشیمی کشور است.
بازدید مدیرعامل بانک رفاه از پتروشیمی بندرامام
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت مادکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) که در محل این شرکت در بندر ماهشهر انجام شد، افزود: بانک رفاه کارگران علاوه بر خدمت‌رسانی مناسب به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی، کارگران و جامعه پزشکی کشور، حضور مؤثری نیز در طرح ها و پروژه های اقتصادی دارد و برای اولین بار اوراق گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری خاص از سوی این بانک منتشر شده است که کمک خوبی به شرکت های اقتصادی برای تأمین اعتبار است.  
وی تصریح کرد: اوراق گام نیز دیگر ابزاری است که برای تأمین مالی شرکت ها و هلدینگ های اقتصادی طراحی شده است و تاکنون این اوراق در حوزه‌های مختلف منتشر و به متقاضیان واگذار شده است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران تأکید کرد: علاوه بر خدمات ریالی، خدمات ارزی، ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی نیز به مشتریان عرضه می شود. در همین راستا شرکت صرافی بانک رفاه آمادگی ارائه انواع خدمات ارزی را به هلدینگ ها و شرکت های اقتصادی، تولیدی و صنعتی دارد.
 
دکتر انصاری‌نیک، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) نیز طی سخنانی در این نشست گفت: برای تقویت و بهبود فعالیت ها، همکاری بانک ها و صنایع لازم و ضروری است و شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از شرکت های مهم کشور در حوزه پتروشیمی آماده تعامل و همکاری با بانک رفاه کارگران است.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان این نشست از سایت و طرح‌‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) بازدید کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی