۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۵۸۵۶۱

رشد ۴۶۰۰ واحدی شاخص بورس

بازار سهام سومین روز کاری هفته را مشابه روزهای قبل با ارزش معاملات پایین و متعادل به پایان رساند.
رشد ۴۶۰۰ واحدی شاخص بورس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بازار سهام سومین روز کاری هفته را اگرچه کم حجم و با ارزش معاملات پایین به پایان رساند، اما نسبت به روز های گذشته بسیار متعادل تر بود و اکثر سهام بازار در محدوده صفر تابلو معامله می شدند.
بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 4600 واحدی به 2 میلیون و 127 هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 3200  واحدی به ارتفاع 718 هزار واحد رسید.
گفتنی است سه نماد «شستا»، «خودرو» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «ثامان» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 شهریور ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 400 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
در بازار امروز 228 نماد در محدوده مثبت و 185 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 165 نماد در محدوده مثبت و 140 نماد در محدوده منفی معامله شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی