۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۵۸۶۳۶

کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در «دشتی»

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران کلانتری ۱۱ فدک خورموج در بازرسی از یک دستگاه کامیون، بیش از ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف گگ)شد.
کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در «دشتی»
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرهنگ سید علی مهدیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ فدک خورموج در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و دستور توقف دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: مأموران خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش بار کشف کردند.
سرهنگ مهدیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از عموم شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی